Nie daj się urokowi

57 4 1
                                    

Perspektywa Millie

Obudziłam się rano. Nie pamiętałam zbytnio wieczoru głowa mnie bolała. Włączyłam instagrama i zaczęłam przeglądać wrzucone fotki z wczorajszej imprezy. Nagle przyszła mi wiadomość od Finna

F: Finn, M: Millie                                                                                                                                                                      

 F: Jak się czujesz ?                                                                                                                                                                 M: Głowa mnie boli czemu piszesz do mnie ?                                                                                                             F: Bardzo dobrze mi się wczoraj z tobą rozmawiało. Chciałbym, abyśmy mogli zostać przyjaciółmi?                                                                                                                                                                           

Zdziwiłam się, że taki play boy piszę akurat do mnie propozycją przyjaźni. Coś mi śmierdziało, albo to jakiś cholerny zakład. . Starałam się o nim nie myśleć, jak tu o nim nie myśleć o jego włosach, piegach, ustach. Przeszedł mnie aż dreszcz. Zjadłam śniadanie, pouczyłam się do testów, wyszłam z moim pieskiem i tak mi przeminął cały dzień. Około 19 ktoś zapukał do moich drzwi rodziców nie było w domu a my nie spodziewaliśmy się gości o tej godzinie. Sadie też nic nie wspominała, że wpadnie. Pociągnęłam za klamkę. Okazało się, że Wolfhard, który tak jednocześnie mnie wkurza tak jednocześnie wywołuje u mnie rumieńce na twarzy. 

M: Cześć nie wspominałeś mi nic, że wpadniesz.                                                                                                    F: Szedłem akurat, więc postanowiłem wpaść.                                                                                                         M: zapraszam do środka.                                                                                                                                                    M: Może chciałbyś zostać na noc ?                                                                                                                                  F: Jak nie robię ci problemu to świetnie. 

Rozłożyłam mu materac na podłodze. 

M: Może obejrzymy Stranger Things ?                                                                                                                            F: Świetnie to mój ulubiony serial. 

(22:21)                                                                                                                                                                                         M: Może obejrzymy jakiś Horror?                                                                                                                                    F: Uwielbiam Horrory.

Perspektywa Finna                                                                                                                                                               W połowie  filmu Millie oparła swoją głowę na moje ramię. Chyba spała to dobrze, bo nie widziała jak się zarumieniłem. Od pewnego czasu nie mogę przestać o jej myśleć. Była inna niż każda dziewczyna. Całe lekcje się na nią gapię. Jest wyjątkowa. Chcę za wszelką cenne dowiedzieć się o niej jak najwięcej. Gdy film się skończył zaniosłem ją do łóżka. I sam poszedłem spać. 

Perspektywa Millie     

Obudziłam się w nocy   śnił mi się koszmar, więc poszłam do kuchni. Finn stał tam blady jak ściana.    

M: co się stało?                                                                                                                                                                           F: ktoś dobijał się do drzwi.                                                                                                                                               M: to na pewno nie moi rodzice mają wrócić dopiero za 2 tygodnie.                                                               Zbliżyłam się do drzwi i chciałam zajrzeć przez wizjer oczywiście to był zjebany Noah, który najwidoczniej był pijany.

N: Cżejść MiLiE Co tAm u CiEbIw                                                                                                                                       M: Noah jesteś pijany wchodź do środka.                                                                                                                     N: O czEsc FiNNuSiu.                                                                                                                                                              F: Hej..?                                                                                                                                                                                       M: Finn czy Noah mógł by na twoim materacu spać a ty byś przeszdł                                                             Do mnie przepraszam Cię ale widzisz w jakim stanie jest Noah  ( kochani wiem, że mógł spać na kanapie, ale dajmy rozwinąć się temu romansowi 😏)                                                                                         F: Nie ma sprawy

Millie położyła Noah na materacu a sama wróciła do łóżka gdzie już spał Finn.

Sorry za taki krótki ale nie mam weny Miłego Dnia/ Nocy <33

𝐏𝐨𝐨𝐫 𝐋𝐨𝐯𝐞 - FɪʟʟɪᴇOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz