Radość

54 2 3
                                    

Okazało się, że Millie nie jest w ciąży niestety. Jednak się nie poddawali. 

( 2 lata później) Millie-23 lata Finn- 25lat

Millie dostała pracę przy pewnym filmem. Miała grać główną postać. Dostała kupę pieniędzy. Finn założył własną wytwórnie muzyczną. Oboje mieli dużo pieniędzy. Kupili sobie biały duży z ogrodem dom. Na pewnej wsi. Bardzo chcieli mieć dziecko. 

F: Millie

M: Tak?

F: Mam dla ciebie niespodziankę. Wieczorem jedziemy do restauracji na randkę. 

M: Z jakiej okazji?

F: A takiej po prostu się wyszykuj. 

M: No dobrze

Finn pocałował dziewczynę i poszedł do pracy. Millie dzisiaj nie szła do pracy. Dużo myślała nad tym bardzo chciała mieć dziecko. Postanowiła, że dzisiaj musi być ten 2 raz. 

Wieczorem

Wyszykowała się, pomalowała, zakręciła włosy i założyła obcisłą sukienkę. Finn podjechał już samochodem pod dom w garniturze i  bukietem czerwonych róż. 

F: Pięknie wyglądasz. To dla ciebie.

M: O dziękuję nie musiałeś. 

F: A teraz jedźmy.

Po wypowiedzeniu tych słów odjechał szybko. Gdy już byli na miejscu. Finn zaskoczył Millie, ponieważ restauracja była pusta a na samym środku stał bardzo romantycznie ozdobiony stolik. 

M: To dla nas?

F: A jak ci się wydaję.

Usiedli, zjedli i rozmawiali. Po jakieś godzinie Finn wstał i uklęknął przed Millie. 

F: Millie Bobby Brown czy wyjdziesz za mnie ? ( PLS NIE ZABIJCIE MNIE NIE WIEM CO SIĘ MÓWI PRZY OŚWIADCZYNACH XDDD)

M: Boże Finn tak wyjdę za ciebie. 

Po czym nałożył pierścionek na palec na rękę. Po czym pocałowali się. Nie mogli się od siebie odkleić. Wzięli wszystkie rzeczy i wybiegli napaleni( nie zjedzcie mnie) z restauracji. 

Jechali bardzo szybko. Gdy byli już w domu. Wbiegli do sypialni.

( I znów sceny 18+ i to jeszcze gorsze niż wcześniej nie radzę) 

Finn rzucił Millie na łóżko. Zaczął ją lekko ale namiętnie całować w usta. Potem zszedł na szyję zostawiając wiele malinek. Millie zaczęła zdejmować z Finna marynarkę i rozpinać mu koszulę. A on zaczął zdejmować jej sukienkę. Po chwili oboje byli w samej bieliźnie. Później ją zdjęli ( Dalej kończę swój opisu bo zaraz się zrzygam. Nie polecam) Po skończonym bara bara nawet się nie ubrali przytulili się do siebie i zasnęli. Millie rano od razu wstała jak oszalała i wbiegła do łazienki. I wyjęła test z szafki. Zrobiła go i po zobaczeniu tych 2 pierdolonych kresek omal nie wpadała na drzwi. Od razu obudziła Finna i powiedziała mu , że jest w ciąży!!! Finn chyba jeszcze bardziej cieszył od Millie. 

Sorry, że tak krótko ale no wiecie nauka, konkursy, wystawianie ocen itp. Niestety będę powoli kończyć tę książkę co wy na to ? Czy jeszcze trochę to ciągnąć. Wydaje się mi, że robi się już trochę nudne więc jeszcze gdzieś 2 rozdziały max 3-4 nie chcę wam skłamać ale coś koło tego. :) szkoda, ale już nie mam pomysłu XD może to i lepiej dla was heh

𝐏𝐨𝐨𝐫 𝐋𝐨𝐯𝐞 - FɪʟʟɪᴇOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz