Kocham Cię

45 3 3
                                    


Nie wytrzymałam. Położyłam rękę na policzku Finna jego oczy były całe zapłakane. Tak bardzo mi na nim zależało.

M: Kocham cię.

F: Ja ciebie mocnej.

Millie pocałowała tak mocno z takim uczuciem jakiego Finnowi brakowało od 3 miesięcy.

F: Millie jeśli robisz to dlatego żebym się nie zabił to możesz przestać.

M: Idioto kocham cię bardzo i chcę cię teraz wycałować za te 3 miesiące mojej nie obecności (cringe)

Minęły 2 lata A Millie i Finn są nadal razem. Millie ma już prawie 21 lat a finn prawie 23. Oboje od tego momentu jak Millie zobaczyła jak Finn chciał się zabić bardzo się kochają.

C: Hej imprezka u mnie dzisiaj wpadasz z Millie?

F: No pewnie.

C: to super przyjedź o 19

F: Spoko.


F: MIllieeee!!!!!!

M: Co tam skarbie?

F: idziemy na imprezę u Caleba

M: w sumie czemu nie.

Pocałowała chłopaka w usta i poszła szukać jakieś sukienki.

M: Kochanie jak myślisz ta może być.

F: Ty we wszystkim wyglądasz pięknie.

M: ale pytam serio.

F: Ta jest piękna.

M: To w tej pójdę

Finn i Millie się już wyszykowali. Gdy byli już na miejscu przywitał ich Caleb król imprez. Weszliśmy do środka gdzie już było masę ludzi. Millie już dużo wypiła to samo Finn byli już tak można brzydko powiedzieć najebali się jak świnie oboje.

Tańczyli, śmiali się. Millie wypiła całkiem sporo to samo Finn chciała już wracać do domu. Gdy tylko weszli do domu zaczęli ( i tu uwaga sceny 18+ dla waszego zdrowia psychicznego radzę nie czytać jest 1 w nocy moja wyobraźnia szaleje za to sorry)



NIE CZYTAJ TEGO BĘDZIESZ ŻAŁOWAĆ



OSTRZEGAM !!!!!!!!!!!!!

Zaczęli się namiętnie całować. Trwało to dłuższą chwilę po czym przeprowadzili się do sypialni na łóżko. Finn lekko odsuwał Millie sukienkę a ona rozpinała mu koszulę. A później oboje zdjęli bieliznę i moża się domyślić co robili.

Perspektywa Finn

To był chyba najlepszy sex w moim życiu niby byłem pijany ale prawie wszystko pamiętałem. Było nieziemsko (cringe) (18+) wcale niczego nie żałowałem. Leżała koło mnie Millie. Jej piękna twarz, Usta, nos. Jest najpiękniejszą dziewczyną jaką kiedy kolwiek widziałem. Bawiłem się jej włosami kiedy przez sen mocno się do mnie przytuliła. Kochałem ją najbardziej na świecie. Po czym pocałowałem ją w policzek i przytuliłem tak mocno jak bym miał jej nigdy nie puścić.

(1 miesiąc później)

M: Finn nie chcę cię martwić ale.

F: Co tam skarbie?

M: Bo mi się spóźnia okres...

F: Czyli będziemy mieć dziecko?!

M: Nie jestem pewna.

F: Pojadę do apteki i kupię test ciążowy.

Finn ubrał buty wszedł do samochodu radosny jak nigdy przed tem. Cieszył się, ponieważ chcieli mieć już dziecko. Kupił test i dał go dziewczynie.

M: Teraz tylko czekać w nie pewności.

F: Boże tak się cieszę.

Okazało się, że Millie....

Będę was trzymać w niepewności dlatego czekajcie sobie heh :) Miłego dnia/ Nocy

𝐏𝐨𝐨𝐫 𝐋𝐨𝐯𝐞 - FɪʟʟɪᴇOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz