perspektywa Finna
Mój plany legł w gruzach powiedzenia jej on tym, była to idealna chwila by jej to powiedzieć jednak wszystko się popsuło no cóż teraz w starczy mi tylko zadzwonić po Gatena i Caleba.
F: Hej Millie Gaten będzie za jakieś 30 min a Caleb za 10 min
M: To świetnie bo Sadie będzie za też 10 min.
F: Super idę kupić jakieś przekąski zanim przyjdą.
M: To super a ja przygotuję wszystko i zrobię popcorn.
PERSPEKTYWA Millie
Ktoś zadzwonił do drzwi, okazało się, że to Sadie. Na powitanie przytuliłam ją mocno i zaprosiłam do środka.
S: I jak tam kwitnie twój romans
M: Jaki romans?
S: No z Finnem przecież widzę jak ci się podoba. Każdy to widzi
Trochę się zarumieniłam i od razu chciałam zmnieć temat.
M: A jak tam twój romans z Calebem.
S: Właśnie miałam ci powiedzieć oficjalnie jesteśmy parą.
M: To świetnie czas to uczcić.
Usłyszałam dzwonek do drzwi i od razu do nich podbiegłam. Był to Finn. Wzięłam od niego kilka toreb i wniosłam je do kuchni. I wszystkie przekąski wniosłam do salonu. Nagle przyszedł Caleb. Wystarczyło tylko czekać na Gatena, który miał być za jakieś 15 min. Szukaliśmy jakiegoś odpowiedniego serialu na ten niesamowity wieczór. Zaproponowałam, że obejrzymy po raz setny Stranger Things. Wszyscy się zgodzili. Po pierwszych minutach 1 odcinka ktoś zapukał do drzwi. Wstał Finn i otworzył i był tam nasz spóźniony Gaten ze swoją dziewczyną. Usiedliśmy i oglądaliśmy do 23 serial a później chcieliśmy w różne planszowe gry. Po tym dziewczyna Gatena zaproponowała abyśmy pograli w grę prawda czy wyzwanie. Na samym początku bawiliśmy się świetnie, smialiśmy się z różnych odpowiedzi. W końcu pytania zaczęły być coraz mocniejsze. W końcu wylosowało na mnie i wybrałam wyzwanie. Wyzwanie było takie aby pocałować osobę, która ci się podoba z pomieszczenia. Gdy zbliżałam się do Finna, gdy byście zoabczyli jego zdziwnienie. Po czym pocałowałam go. Szybko się odsunęłam. Graliśmy tak do 1, ale później chciało nam się spać więc przydzielałam pokoje Caleb z Sadie na rozsuwanej kanapie. Gaten i Aria na materacu. Finn i ja nie mieliśmy wyjścia i musieliśmy spać ZNOWU razem. Miałam dwuosobowe łóżko, więc Finn spał na jednym końcu łóżka a ja na drugim końcu. Rozmawialiśmy jeszcze do 2 a w tedy Finn zapytał mnie.
F: Ej pamiętasz jak graliśmy w prawda i wyzwanie?
M: tak czemu pytasz.
F: wracając do jednego z wyzwań
M: co ?
F: Serio ci się podobam.
M: No trochę.
F: Ty mi też.
Po cyzm uśmiechnął się lekko i odwrócił się. Serce biło mi jak oszalałe. Ale w końcu usnęłam tak samo chyba jak Finn.
Ogólnie bez sens totalny wiem cholernie się to czyta ale chciałam wam jak najszybciej opublikować rano bo mam dzisiaj dużo planów i bym nie zdążyła napisać. Miłego dnia/ Nocy
CZYTASZ
𝐏𝐨𝐨𝐫 𝐋𝐨𝐯𝐞 - Fɪʟʟɪᴇ
Novela Juvenil!przepraszam za liczne błędy ale to moja pierwsza książka! Finn Wolfhard to dziewiętnastoletni bogaty i przystojny chłopak. Millie to cicha spokojna i dziewczyna mająca najlepsze oceny. Wokół Finna kręci się mnóstwo nowych lasek a on wymienia je jak...