Finn musiał wracać do pracy. Pracowali nad nowym teledyskiem do piosenki. Jednak Finn w ogóle się nie skupiał.
- Ej stary co o tym sądzisz. -powiedział współpracownik. ( Caleb)
- Co mówiłeś? - odpowiedział Finn.
- Stary ostatnio w ogóle się nie skupiasz. Przecież ona się w końcu obudzi. A ty musisz chwilę poczekać. Dzisiaj jest impreza u Sadie jak za dawnych lat przyjedź napij się z nami dobrze ci zrobi jak się trochę rozerwiesz.
- Skoro tak to przyjadę. - powiedział Finn i zajął się pracą.
Perspektywa Finna
Nikt mnie nie rozumie każdy myśli, że to proste zapomnieć o niej. Nie da się. Oni mają już 2 dzieci. A my mamy jedne w drodze, które może umrzeć wraz z moją miłością. Tylko ona mnie uszczęśliwia, jej uśmiech. Tylko ona mnie rozumiała. Tylko ona potrafiła wyleczyć moje rany. A teraz one się tylko pogłębiają coraz bardziej.
( 17:34)
Finn przyszedł do domu. Dom był pusty. Nie było tam żywej duszy, pustka totalna. Zjadł obiad. Zaczął się szykować. Założył zwykłe spodnie i koszulkę. Nie miał ochoty się upijać ani szaleć do późna. Miał do Sadie jakieś 1 godzinę drogi. Więc chciał już powoli wyjeżdżać. Podjechał już pod dom Sadie gdzie można było już zobaczyć ludzi bawiących się w niebo głosy. W tym cała jego klasa w liceum. I połowa szkoły, do której uczęszczał. Wszedł i przywitał się ze znajomymi. Noah prawie nic się nie zmienił to samo Gaten. Kochał całą ich paczkę. Caleb cały czas nalewał wódki do kieliszka Finna. Finn był już pijany. Zobaczył dziewczynę idącą w jego stronę. To Emma pamiętacie ją jak w pierwszym rozdziale organizowała imprezę na plaży? To właśnie ona zabujała się mega w Wolfhardzie i kocha się do teraz. Wiedziała, że Millie jest w śpiączce i chciała to jak najlepiej wykorzystać.
- Hej Finnusiu - powiedziała próbując z nim filirtować.
- Część Millie już się obudziłaś- powiedział pijanym głosem nie rozpoznając Emmy.
- Tak to ja Finnie- powiedziała szyderczo zacierając ręce.
Perspektywa Emmy
Będzie mi łatwiej za kłonić Finna do zdrady jeśli będzie myślał, że ja to ta Millie
- Hej? Millie nie mówi nigdy do mnie Finnie- powiedział lekko zmieszany.
- A tak mi się wymsknęło. - powiedziała zestresowanym głosem. Bała się, że Finn ją rozpozna.
- KoChAnIe TeNsKniŁeM ZA tObĄ- powiedział już po pijańsku.
- To chodź. - powiedziała szyderczo.
Emma wzięła Finna za rękę.
Perspektywa Finna
Coś mi tu nie gra jestem pijany, ale nawet jak by nie był pijany rozpoznał bym rękę mojej ukochanej. Jej ręka był nawilżona i miękka. A ta, która mnie dotykała była szorstka i sucha.
Emma prowadziła Finna do jakiegoś pokoju z dzieckiem Sadie. Emma nie zajarzyła, że jest tu dziecko. Na nieszczęście lub szczęście dziecko spało. Emma z swojego przymusu zaczęła całować Finna
Perspektywa Finna
Nie teraz to już mi 100% nic nie działa. Te usta nie całują z uczuciem, tylko z obojętnością, pożądaniem. Coś mi tu nie gra. Może to naprawdę Millie a ja ją zranię kiedy się odsunę.
Nagle dziecko zaczęło płakać. Nawet Finn od Emmy się nie oderwał kiedy Sadie weszła bez żadnego pukania do pokoju.
! UWAGA POJAWIĄ SIĘ WULGARYZMY !
- CO? TY KURWA TU ROBISZ. MILLIE BIEDNA LEŻY MOŻE UMRZEĆ A TY SIĘ OBŚCISKUJESZ Z PIERWSZĄ LEPSZĄ LASKĄ. WSYTDU NIE MASZ NAWET TYGODNIA OD TRAGEDII NIE POTRAFIŁEŚ WYTRZYMAĆ SZKODA, MI JEST Z TEGO NAJBRADZIEJ MILLIE BIEDLUKA. W OGÓLE WYPIERDALAJ Z STĄD CO TY TU JESZCZE ROBISZ WON!!! - powiedziała jak najgłośniej, aby każdy bawiący się słyszał.
Finn dopiero teraz gdy się przyjrzał zobaczył Emme. Podszedł do Sadie, która zajmowała się dzieckiem.
- Daj mi to wszystko wyjaśńić
- A co tu wyjaśniać, Millie leży w szpitalu możecie mieć dziecko a ty? Obściskujesz się z pierwszą lepszą laską. Nie masz się już z czego tłumaczyć. Idź do swojego pokoju bo po pijanemu nic nie zdziałasz. Zdziałasz mi tylko na nerwy alkoholiku.
Finn poszedł a może nawet się począłgdał bo był za bardzo pijany i poszedł spać.
Impreza się skończyła dużo wcześniej. Gdy już wszyscy wyszli. Sadie nawet nie sprzątała a glebła się na łóżko z Calebem.
Jak podoba wam się nowy rozdział wiem miał być dłuższy ale jest 7 rano a ja piszę XD. Miłego dnia/ Nocy
CZYTASZ
𝐏𝐨𝐨𝐫 𝐋𝐨𝐯𝐞 - Fɪʟʟɪᴇ
Novela Juvenil!przepraszam za liczne błędy ale to moja pierwsza książka! Finn Wolfhard to dziewiętnastoletni bogaty i przystojny chłopak. Millie to cicha spokojna i dziewczyna mająca najlepsze oceny. Wokół Finna kręci się mnóstwo nowych lasek a on wymienia je jak...