Szétesett velünk a világ, érthetetlen, eddig mi tartotta össze? Pontosan ezt tapasztalta Ruth, a kérdésre több alkalommal is kétségbeesetten hasztalanul kereste a választ, azonban egyedül az vigasztalta, hogy neki és a szüleinek lesz hová menekülniük. Akad hol újrakezdeni, lehetőséget kaptak valamiféle csoda folytán, ezért aztán kizárólag rajta múlik, hogy Paradiso egy cseppet se hasonlítson ahhoz az őrjítő földi élethez, amelyben jelenleg vajúdik.
Körültekintőnek kellett lennie a betelepítést illetően. De valahogy az anyja és az apja nem számított, mármint olyan értelemben, ami a romlatlanságot hivatott felülvizsgálni. Úgy gondolta, kellőképp ismeri őket, abba meg szándékosan bele sem gondolt, mit művelhettek tíz vagy húsz évvel ezelőtt. Valószínűsítette, Arely pontosan erre célozhatott, mikor tudtára adta félelmét a romlottsággal kapcsolatosan. Muszáj volt megértenie, nem létezik olyan egyén, kinek lelke patyolat tiszta, mindössze csak abban reménykedhetett, hogy a másvilágban nem akad okuk arra, hogy telefertőzzék megannyi gonoszsággal.
A perzselő nap sugarai gyengéden simogatták az alig vízgyöngyös meztelen bőrét. A dézsa mellett szárítkozva hosszasan átgondolta a részletes napi teendőket, és végezetül arra a következtetésre jutott, hogy holnap pirkadatkor kilátogat a mező szélére, maga elé rendeli a misztikus cirkulust, lényegesen több energiát fektet az irányításába, és minden erejével arra törekszik, hogy közelebb vezesse a házhoz.
Így nem lesz szükség a holttestek mozgatására, mert abban biztos volt, hogy azt úgysem tudná kivitelezni, hiszen az előszobából a hálóba is nehézkesen vonszolta át az apját. Mellesleg tartott attól, hogy megsérülnének, leszakadna valamelyik testrészük, kárt tehetnek bennük a rosszindulatú búzaszárak. A másvilági rehabilitációról fogalma sem volt, de meglátása szerint, ha a holtakból élő lesz, az csakis ép külsővel történhet, mivel újjászületnek.
Egy szál alsóneműben kecmergett fel a tölgykád mellől. Térdre ereszkedett előtte, kihalászott egy rongydarabot az illatos vízből, alaposan kicsavarta, majd besietett vele a lakásba.
Az anyjáék szobájáig meg sem állt. Leborult a padlón heverő atyja teteme közelébe, és a szépszagú nyirkos ruhával aprólékosan lemosdatta a furcsa színben felhólyagosodott sömörgös testfelületet. Ellenben a különös szag erőteljesebben érződött, és a penetráns áporodott dögaroma az orrában gubbasztott, nagyon úgy nézett ki, kéretlenül maradni szándékozik.
YOU ARE READING
Másvilág (Otherworld)
HorrorKanadában egy város szélén a búzamező kellős közepén élt a Richardson család igencsak elszegényedett körülmények között. Lányuk, a nyolc éves Ruth gyűlölt emberek közé menni, ezért inkább a saját maga alkotta világában élte mindennapjait. A képzelt...