Kapitel 14

17 1 0
                                    


Collin lutar sig ännu närmare mig så att det inte ens finns 2 dm mellan oss. Det gör mig nervös och jag känner hur mitt ansikte blossar upp.

Mitt hjärta slår snabbare och jag blir rädd att han ska höra det. Det låter så högt att ja tror att det ska slita sig ut från mitt bröst.

Han ler sitt kaxiga leende och höjer sakta sin hand. Jag känner hur den sakta tar bort hårslingan från mitt ansikte och glider ner längst min arm.

Han vet värkligen hur han ska göra för att få mig att rodna .

Hans hand följer mitt ben och han flyttar sig ännu närmare. Så nära att jag kan känna hans varma andedräkt mot min hud. Mina ögon söker sig sakta ner mot hans leende läppar.

Vilket får honom att se mindre kaxig ut. Hans leende försvinner sakta och han sträcker sig mot mig.

Jag gör samma sak och tankarna liksom försvinner ur mitt huvud när våra läppar möts.

Som om ja var gjord av glas lägger han försiktigt sina händer på mina höfter.
Han drar mig mot sig och jag hamnar ovanpå honom i soffan.

Konstigt nog känner jag inte smaken av rök, men öl däremot .

Sakta drar jag mig ifrån honom. Jag kollar djupt in hans ögon och ser något jag inte sett förut.

Oro ,som han är orolig och rädd hela tiden.

Snabbt snor han runt så att jag nu ligger underst.

Han placerar sina händer på sidorna av mitt huvud. Collins ansikte är nu helt uttryckslöst , men jag kan fortfarande se oron i hans ögon.
Han ler innan våra läppar kraschar mot varandra .

Han trycker sig närmare mig än vad vi redan är och hans ena hand letar sig ner längst min kropp.Sakta smyger han in sin hand under min tröja.

De var de här som inte fick hända.
Paniken stiger inom mig .
Jag drar mig hastigt undan .

Han ser förvånat på mig och sätter sig upp i soffan.

" Är du okej?" Frågar han lite oroligt, som om han brydde sig.

Jag skrattar till lite smått, men det är inget riktigt ett glatt skratt.
" Det är väl jag som ska fråga dig det?" Säger jag osäkert och kollar på honom.

// ja ä så , så ledsen för de sena kapitlet men som sagt så har ja väldigt många idéer just nu och måste ju skriva ner dom så att dom inte försvinner någonstans.

Som ni kanske märkt så ha ja tagit bort jag önskar .....
Jag har ingen bra förklaring till varför , förutom att den blev för krånglig helt enkelt !

Jag hoppad ni gillade "smakproven" till dom andra berättelserna så hörs vi i nästa kapitel😇

I don't do love( pausad)Where stories live. Discover now