6. Uit gaan

402 8 0
                                    

Jolie's POV:

'Hey Anton zullen we anders je zusje wat vertellen over jou seksleven' hoor ik achter me. Ik kijk om en zie Milo.
'NEE!' Zeggen Anton en ik in koor.
'Hey gefeliciteerd maatjuuh!' Milo geeft Mat een knuffel. 'Wat ben jij vroeg op kantoor eigen.' Zegt Milo terwijl hij naar zijn bureau loopt. 'Uhm, ik moest Jolie brengen.' Antwoord Mat.
'Ik er nu echt niks meer van.' Zegt Milo
'Jolie is bij Mat blijven slapen omdat ze gister te bezopen was om terug maar mijn ouders te rijden, en vanmorgen had Jolie dus geen auto en heeft Mat dr naar kantoor gebracht.' Zegt Anton. Terwijl hij het zegt, trekt Milo zijn wenkbrauwen steeds hoger op.
'Aah daarom ging het over Jolie's seksleven, jullie hebben seks gehad. Verbaast me niks.'
'Neehee we hebben geen... wat? verbaast je niks?!' Zeg ik. 'Kijk naar jullie, toch een power koppel, ze past beter bij je dan Carolijn Mat.'
'Wtf.' is alles wat ik daarop antwoord.

De dag vliegt voorbij, Robbie, Koen, Raoul en Milo zijn bijna heel de middag weg voor een video over Mat zijn verjaardag ofzo. Anton leert me een aantal dingen over het editten, en de stijl vooral, aangezien ik eigen meer weet over editen dan hij, maar oké.

Matthy probeert me nog wat bij te benen over het film gedeelte van de stage. Dit vind ik duidelijk lastiger. Maar ik heb voor mijn eigen kanaal wel veel gevolgd, dus recht en stabiel filmen lukt me wel. Het is alleen, deze camera's zijn zo complex.

En zo door tot en met donderdag, elke namen ze op, of het was editen. Op vrijdag kwam Carolijn weer, Anton seinde mij om Matthy mee te nemen naar het dakterras zodat hij haar niet hoorde. We zaten eerst een paar minuten in stilte, toen begon Mat een luchtig gesprek over zijn oven die maar niet geleverd werd. Na bijna een uur kwamen Robbie en Raoul het dakterras op. 'En?' Vroeg Matthy.
'Ze heeft maar heel even geschreeuwd, zodra ze doorhad dat jij  dr niet was stopte ze, we hebben heel lang met dr gepraat over waarom ze dit bleef doen.' Zei Raoul.
'Nou..?'
'Ze houd van je Mat, ze wil je niet kwijt. Maar ze kan je niet uitstaan.' Zei Robbie.
'Ze moet doorgaan met dr leven, dat probeer ik te doen, snapt ze dat nou niet.' Zegt Matthy.
'Wij zijn het zeker met je eens Mat, ze koet dat alleen zelf nog inzien,aar het komt wel goed met dr, geef haar tijd.' Zegt Raoul.
'Komen jullie mee naar onder voor vrij-mi-bo?' Vraagt Robbie. 'Komen er aan.' Antwoord ik.

'Wil je vanavond mee uit gaan?' Vraagt Matthy terwijl we de trap af lopen. 'Ja!'
'Ik moet je wel waarschuwen voor ik die een poging doe tot one-night-stand regelen, sorry alvast.' Zegt Mat. 'Wat?' Ik snap het niet meer. 'Ik heb al te lang geen seks gehad Jolie, vanavond, ga een meisje fixen, let maar op, haha.' Zegt Mat. 'Ooh zo, mijn doel is ook zeker niet alleen naar huis gaan vanavond, haha.' Zeg ik.

Het is half 7 al ik thuis aankom, we hebben om half 10 afgesproken bij Milo. En met we bedoel ik: Matthy, Raoul, Lieke, Koen, Juultje, Robbie, Jamie, Milo, Charlotte, Anton en ik.
Ik maak me klaar.

Als ik aankom is iedereen er al, behalve Koen en Juultje. Anton stelt me voor "mijn zusje" en daarna voegt Matthy er "onze nieuwe stagiaire" aan toe.

Ik klets even wat met Lieke en Raoul, Lieke is, zoals ik al dacht, ook heel aardig. Als Koen en Juultje aankomen lopen we met zijn alle richting het centrum.

Ik herinner me niet veel van de avond. De eerste paar shotjes waren binnen een half uur al door het keeltje. Verder herinner ik me bekken met een random blonde jongen.

En nu word ik wakker in een vreemde kamer. Nee hij is niet vreemd, dit is Matthy's kamer. Hier heeft hij een shirt voor mij gepakt. Als er iets naast me beweegt schrik ik.

Dan weet ik het weer, die jongen waar ik mee stond te tongen was Mat. Hoe zijn we hier geëindigd?

Dan draait Matthy zich om en kijkt me aan. 'Goeiemorgen' zegt hij. Hij lijkt niet verbaast te zijn over de situatie. 'Hey' zeg ik. 'Wat is er precies gebeurt, ik herinner me tongen en me uitkleden, niet heel veel meer. Voeg ik er aan toe. 'Uuh, ja we hebben sesk gehad.' Zegt Mat nuchter.

'Herinner je het je niet?' Vraagt Mat. Langzaam komt het weer terug. Ik was niet degene die begon, maar wel degene die het een beetje bleef pushen. Ik heb seks gehad met mijn baas. Wtf is er mis met mij. Kut. Kut. Kut.

'Jawel, ik herinner het me wel, ik moest alleen even bevestiging horen.' Antwoord ik na een lange stilte. 'Is het nu echt iets slechts?' Vraagt Mat tot mijn verbazing. Wat stelt hij voor, daten?!

(Dinsdag 7 juni)
Writers note: sorry voor al een paar dagen geen hoofdstuk, maar ik had een leuk maar zeer vermoeiend weekend haha.
Groetjessss
(851 words)

Papa was vroeger een beetje gekWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu