⚠️smut⚠️
Matthy's POV:
Ik baal. Deze plek was echt geweldig. En ik ga Jolie zeker niet meenemen naar Bistro Bientje. 'Kan ja koken?' Vraag ik.
'Ik ben 23 en ben nog nooit langer dan een week zonder mijn ouders geweest. Ik kan een eitje bakken, heel veel verder kom ik niet.' Zegt Jolie.
'Oké, dan word het pizza bestellen.'
'Ik, ga, zeker, akkoord!' Antwoord Jolie enthousiast.
Ik bestel pizza. 'Het is een drukke avonddus het zal er pas over anderhalf uur zijn meneer.' Zegt de vrouw aan de andere kant van de telefoon. 'Geen probleem.' Antwoord ik.Jolie's POV:
Matt belt de pizzatent om te bestellen. Stiekem ben ik heel blij dat we het gewoon bij Matthy thuis doen, rustiger en uuh "dan slaan we gewoon het drankje over." Vibes zijn niet te min.
Matt hangt de telefoon op en komt naast mij zitten op de bank. Ik leg mijn telefoon weg. Ik merk dat Matt probeert zijn hand op mijn been te leggen, maar hij durft niet. Ik kijk hem aan en knik ja. Hij doet mijn haar achter mijn oor, geeft me een kus op mijn wang en zegt dan: 'we horen niet op de bank te zitten, in een restaurant zouden we tegenover elkaar zitten, hier ook.' Hij springt zowat op. In kijk hem lachend aan vanaf de bank. Hij geeft zijn hand, ik pak hem en sta op zonder de hand daadwerkelijk te gebruiken, maar het gaat om het principe.
Ik loop naar het toilet terwijl Matthy de tafel dekt. Als ik terugkom is hij met een aansteker in de weer. Ik blijf stil in de deurpost staan. En hij heeft pas na zeker een minuut door dat ik er sta, maar ik vond het schattig.Matt schuift een stoel naar achter en dat ik er moet gaan zitten. Ik ga zitten en hij schenkt heel nettjes wijn in. Ik kijk hem aan en hij kijkt mij aan. In glimlach en begin: 'Nou, en nu?'
'Nu gaan we praten, Kletsen, roddelen, lullen over het leven.' Antwoord Matt. Ik lach en zeg dan: 'maar dit is toch altijd het meest ongemakkelijke punt van een date ooit, een gesprek moeten beginnen.'
'Joh, het zegt al genoeg over mijn relatie met Carolijn dat ik dit elke avond had.' Ik vind het niet heel chil dat Matthy het over Carolijn heeft, maar aan de andere kant, hij roats haar...Vanuit daar gaat het gesprek verder.
De date vordert. Onze pizza's komen, we eten die pizza's op, we praten, en praten, en praten. En na mijn 4e glas wijn begint het echte flirterige, de "dirty talk" maar niet zo dirty. Als ik rond 22.00 uur voor het eerst in 3 uur opsta om naar de wc te gaan, merk ik pas hoeveel ik eigenlijk heb gedronken. Ik zie dubbel en heb moeite recht te lopen. Wat niet gek is als je je bedenkt dat ik inmiddels aan mijn 2e fles wijn zit, in mijn eentje, Matt heeft alleen maar pils gehad.Wanneer ik terug kom zet Matt de broden in de vaatwasser, en ik besluit hem even te helpen.
Wanner ik mijn handen afspoel voel ik twee handen rond mijn heupen. Mijn natte handen gaan naar de handen op mijn heupen. En neem Matt zijn handen mee naar boven zodat ze mijn mijn borsten vastpakken. Hij knijpt er een beetje in. ik voel dat hij naar voor stapt door zijn lichaam wat het mijn aanraakt. Ik leg mijn hoofd in zijn rechter schouder. En Matthy begint onder mijn linker oor te kussen. Hij kust door naar onder tot hij bij de rand van mijn jurkje is aangekomen. Hij laat mijn borsten los en draait me om.Ik kijk hem recht in zijn fel blauwe ogen aan. Ik wil hem. We staren een paar seconden in elkaars ogen, en dan pakt Matthy mij stevig op de mond. Nog voor ik het weet zit zijn tong in mijn mond. Ik spring en sla mijn benen om zijn heupen. Matthy legt zijn handen op mijn kont om mij omhoog te houden.hij loopt richting de bank en gaat zitten waardoor ik op zijn schoot zit.
We zoenen en ik begin alvast een beetje heen en weer te wiegen.
'Wil je...?' Vraagt Matt
'Mhm' mompel ik terwijl ik knik.
'Hier?'
'Kijk eens naast je Matt.' Zeg ik. Ik verbreek het tong contact maar blijf heel dicht bij en heel en weer wiegen. Matthy beseft zich dat we midden in zijn woonkamer zitten bij een groot raam.
Ik stop langzaam met wiegen zodat we een seks locatie kunnen bepalen. 'Wil ja naar boven Lie?' Vraagt Matt. Ik vind het bed wat saai maar vind het zeker leuk dat hij me Lie noemt. 'Bed is te saai voor zo'n goeie eerste date Matthy.' Zeg ik. Ik begin zijn kaaklijn te kussen omdat ik het niet kan laten. 'Douche?'
'Neh'
'Jolie ik weet niet veel meer opties.'
'Oh zo'n amateur. Kom mee.' Ik kruip van Matthy af en neem hem mee naar de tuin.Ik wijs naar de bank en Matthy gaat weer zitten. Ik ga op dezelfde manier op zijn schoot zitten, sla mijn armen om zijn nek en leg mijn hoofd in zijn lek terwijl Matthy mij bij mijn heupen pakt en ze beweegt. Zijn handen gaan naar mijn kont en dan tot de rand van mijn jurkje. Hij streelt omhoog over mijn benen onder mijn jurkje terwijl ik zijn nek kus. Ik beweeg mijn handen langzaam richting de grens van zijn shirt en krek hem omhoog.
Hij heeft een goed lichaam dat zeker. Het voelt toch als een eerste keer, ondanks dat we al eens seks hebben gehad, mede doordat ik me dat niet herinner.
Matt probeert mijn jurkje omhoog te trekken en ik kom een beetje los van zijn schoot om hem te helpen. Hij trekt het jurkje tot mijn taille, maar nog niet helemaal uit. Ik laat me weer volledig op Matthy's schoot zakken en begin hem weer te kussen. De volgende 3 minuten hebben we getongd, goed getongd. Mijn handen gingen over zijn borst en doorzijn haar, en Matt zijn handen lagen op mijn kont, hij speelde een beetje met de randjes van mijn Brazilian.Matt verbreekt het tong contact en komt een beetje omhoog van de bank om zijn broek uit te trekken. Terwijl hij met zijn gulp struggled mij ik zijn schoenen los en trek ze uit. Dan trek ik zijn broek uit en klim weer op zijn schoot. Hij trekt mijn jurkje nu helemaal uit en ziet mijn doorschijnende kanten beha. Ik trek het jurkje nog over mijn hoofd en hoofd en Matt bekijkt mijn lichaam schaamteloos. Ik vind het leuk.
Matt begint mijn tieten aan te raken en kust ze. Rugpijn met dubbel D is waard voor dit soort momenten. Ik leg mijn hand op zijn boxers en knijp zachtjes. matthy zit zijn handen op mijn heupen en trekt mij dichter op zich. Maar laat me dan weer wat los en probeert op te staan.
'Jolie kom alsjeblieft naar mijn bed.' Zegt hij dan. Ik zot rechtop op de tuinbank en Matthy zot op zijn knieën voor mij. Mijn benen zijn gespreid en hij duwt mijn slipje aan de kant.(Geschreven op 3 juli 2022)
Oké de rest mag je zelf bedenken want ik kan het gewoon niet opschrijven haha. En over 4 dagen begint mijn proefwerkweek dus ik zal een weekje minder schrijven, maar ik zal proberen in ieder geval 1 keer te plaatsen in d komende week. Hou doee
(1254 woorden)
JE LEEST
Papa was vroeger een beetje gek
FanfictionJolie (22) doet de opleiding tot video montage en heeft een stage plek nodig als eind project. Haar broer Anton weet wel een plek voor je stage. En daar ontmoet je hem, Matthy Writers note: Ik ben 16 dus ja let niet op typfouten en grammaticale fou...