Selaaam~ benden bölüm bekliyorsunuz biliyorum ama hikayenin sonraki bölümünde çok fazla karakter gelicek ve o karakterlerin görünüşü ve kişilikleri hakkında bilgi vermek istiyorum. Hem Alex ve Akira'nın da görünüşlerini eklemek istiyorum .
En yakışıklı kim sizce sksnksj?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Akira L/N :~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Alex Hunt :
Yaş: 22
Kişilik: Düzenli olan herşeyi sever. Bazı şeylere alışmakta zorlanır. Yeni tanıştığı kişilere çok soğuk davranır. Ama normalde çok sosyal ve konuşkan biridir.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
David Weide :
Yaş: 32
Kişilik: Alkolle arası çok iyidir. Gözüne kestirdiği kişilere yakın davranır. Yalan söylemekte çok iyidir. Bu yüzden insanlar ona güvenemez.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Laura Ashley Eliza Leon :
Yaş: 27
Kişilik: Aslan ırkının En büyük veliyahttır. Çok sessiz sakin ve soğukkanlıdır. Her zaman minik bir tebessümle gezer. Ama bu soğuk kanlı prensesin tek bir zayıf noktası var. Ailesi ve krallık söz konusu olunca konuşmaktan çekinmez.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dave Leon :
Yaş:25
Kişilik: Çözmesi çok zor biridir. Aklından neler geçiyor asla anlaşılamaz. Siyasi işlerden nefret eder.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Andrew Leon :
Yaş: 23
Kişilik: Hırslıdır. İstediği her şeye çocukluğundan beri anında sahip olduğu için istediği şeylere anında sahip olmak ister. İstediği şeyler uğruna yapamayacağı şey yok. En küçük kardeş olduğu için hep el bebek Gül bebek büyütüldü.~
~
~
~
~
~Evet... size veda etmeden bir film önermek istiyorum.
Ben anime izlemeye başlamadan önce Dc ve Marvel'a takıntılıydım.
Bilmiyorum ...dc çoğu filminde başarısız ama çoğu kişinin dc'nin animasyon filmlerinden haberi yok.
Bence dc acayip iyi animasyon yapıyor.
İşte önereceğim filmde bu animasyonlardan biri:
Animasyon dediğime bakmayın bayağı kanlı bir filmdir.
Ben costantine abiye ztn aşığım :) izlediyseniz film hakkında konuşalım.
İzlersenizde özelden mesaj atın çekinmeyin konuşak.
Neyse bayyy
(Bu arada bu filmde anime galiba jsjdjdn anime olduğunu bilmeden izlemiştim.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sukuna X Reader | Kiss Me Liar
Fanfiction"Memnun oldum Şef! Umarım iyi anlaşırız." Coşku dolu gözlerle elimi Sukuna'ya uzattım. Sukuna gülümseyerek gözlerini devirdi. "Siz tilkilerin aklından neler geçtiğini asla bilemem ama umarım iyi anlaşırız, Şef Y/N." Sukuna uzattığım elime uzanıp haf...