"Şah ve mat, dondurmacı!"Akira oflayarak sandalyesine yaslandı.
"Ayıp... insan abisine dondurmacı der mi?" Gülümseyerek sandalyeye yaslandım. Oyunu kazanmamın şerefine bir sigara yaktım.
"Tabii ki... Sen dondurmacısın. Seni dondurma satarken yakaladım, hahah! Seni eski sevgilinle sevişirken yakaladığımı unutma!" Akira homurdanarak kollarını birleştirdi.
"Bende insanım... Sevişmek doğal bir şey!" Dayanamayıp bir kahkaha attım.
"Hahahah! Doğal ha? Unutma hayvanlar bile yolun ortasında sevişmiyor." Akira kendini savunmaya çalıştı.
"Yolun ortası falan değildi!" Tabii ki yolun ortası!
"Akira, Halka açık tuvalette sevişiyordunuz... Hemde dondurmacı fantezisi yapıyordunuz!" Akira cevap vermemeyi ve konuyu değiştirmeyi şeçti.
"Bir kerede abi de!" Peki onun istediği olsun!
"Peki abiiii!" Akira cevap vermeden iç çekerek sandalyeden kalktı. Mini buz dolabının yanına gitti. Kapağı açtı ve bir şişe su aldı.
"Şef olduğundan beri götün kalktı senin!" Senin götün kalkık bir kere!
"Senin şef olmadan öncede kalkıktı." Akira oflayarak suyundan bir yudum aldı.
"Her şeyede bir cevap..." Aslında abimle her nekadar küçük kavgalar etsek bile birbirimizi çok severiz. Yani... öyle...
Küçük kavgamız kapıdan içeri sekreter Alex'in girmesiyle bölündü. "Şef küçük bir sorunumuz var..." Alex hızlı adımlarla yanıma geldi.
Gözüm bir anlığına abime kaydı ama kaymaz olaydı...
Akira, Alex'le çok fena bakıyor... yani nasıl desem bakışları ile taciz ediyor adamı...
"Öhöm! Sorun ne?" Sekreter Alex iyi ki Abime bakmıyor.
"2 tane kurt çocuk mıntıkamıza girmiş . Şimdi Çocuklarla ne yapmalıyım?" Cidden mi? Offf şu veletler işte bu yüzden çocukları sevmiyorum.
"Atalarımızın siktiği dış ilişkilerimize birde biz dayamayalım... Çocukları buraya getir. Kaçıncı mıntıkalardanmış öğrenelim." Alex hızlıca kafasını salladı ve odadan çıktı.
Alex odadan çıktığı gibi Akira sandalyesine geri oturdu. "Offf yeni sekreterin taş gibi mübarek! Bir ara benim ofisimde yolla." Ne kadarda yollu bir abim var.
"Daha önceki içinde aynısını demiştin." Akira omuz silkti.
"Ama bu seferki farklı... baksana bana hiç yüz vermedi. Önceki sekreter dünden razıydı. Bana böyle davranması ilgimi çekiyor." Biraz uyduruyor...
"Ya da Alex erkeklerden hoşlanmıyordur." Akira'nın suratı düştü.
"Öyle ama gizem severim..." Hiçbir şey demeden göz devirdim.
Bir kaç dakika sonra Alex yanında 2 çocukla içeri girdi. Çocuklardan biri kız biri erkekti. Erkek çocuk soğukkanlı kalmaya çalışsada gözleri dolu doluydu.
Erkek yanındaki büyük ihtimalle ondan küçük olan kızı arkasına aldı. Bu tavrı çok komiğime gitmişti. Ufak bir gülümseme ile çocukların yanına gittim.
"Adlarınız ne bakalım?" İkisinde sessizlik yemini etmiş gibi cevap vermedi. İç çektim.
Sanırım tehtid yolunu denemeliyim. "Eğer adlarınızı ve mıntıka numaranızı söylemezseniz sizi serbest bırakmam." Erkek çocuk telaşla bir süre düşündü.
"Benim adın Thomas. Kardeşimin adı ise Lucy... 15. Mıntıkadanız..." ha şöyle yola gelin!
"Peki Thomas bey, sizi almaları için birilerini arayacağım." Yüzümü Sekreter Alex'i çevirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sukuna X Reader | Kiss Me Liar
Fanfic"Memnun oldum Şef! Umarım iyi anlaşırız." Coşku dolu gözlerle elimi Sukuna'ya uzattım. Sukuna gülümseyerek gözlerini devirdi. "Siz tilkilerin aklından neler geçtiğini asla bilemem ama umarım iyi anlaşırız, Şef Y/N." Sukuna uzattığım elime uzanıp haf...