Off! Bu uçak beni öldürecek! Midem altüst oldu. Kusucam şimdi.
Ben kusmamak için çabalarken Alex çabamı fark etmiş olucak ki cebinden çıkardığı hapı bana uzattı.
"Y/N, biraz hasta gibisin. Al yanımda mide ilacı getirmiştim. İyi gelir." Alex'in uzattığı hapı aldım ve ağzıma attım.
"Teşekkür ederim. İyi ki benimle gelmişsin." Alex gözlerini benden kaçırdı ve parmakları ile oynamaya başladı.
"Görevim. Gelmeseydim olmazdı." Agh! Kibar çocuk.
"Benimle gelmeseydin büyük ihtimalle abim ırzına geçicekti." Olamaz ağzımdan kaçtı!! Dilimi sikiyim!!
"Anlayamadım? Abin mi?" Anlatmak zorundayım...
"Abimin eş cinsel olduğunu biliyor musun?" Alex bir süre düşündü.
"Duymuştum..." Tabii ki duyucaksın abimin elden geçirmediği adam kalmadı.
"Şey abimi senin tipini beğenmiş. Abim beğendiği kişilerin tadına bakmayı sever. Ama lütfen bunu ona söyleme!" Alex şok oldu.
"Biraz tuhaf oldu... Ama merak etme söylemem." Alex'e gülümsedim.
"Haha! Ciddiyim dikkatli ol. Abim sana dokunmak gibi sapıkça bir şey yaparsa bana söyle. Bu sefer içinden geçicen onun!" Alex'in kafası karıştığı belliydi.
"Bu sefer mi? Daha öncede mi oldu?" Off çok dikkatlisin Alex.
"Evet. Ana önceki sekreterim abimle baya iyi anlaşmıştı. Yani abimle birden fazla kez yatmış ama benim bu durumdan aylar sonra haberim oldu." Alex hiçbir şey demeden sadece kafasını salladı. Yine sustu... bok var susucak!
"Alex benimle istediğin gibi konuş. Sen böyle yapınca tuhaf hissediyorum." Alex telaşlandı.
"Özür dilerim! G-gerçekten sizinle bir sorunum yok sadece gerginim." Sanırım ben onu konuşması için zorlamamalıyım.
"Peki... emm... 15. Mıntıkaya be zaman varıcaz?" Konu değiştirme taktiği!
"Birazdan ineriz..." Sonunda... şu adamıda alıp gidelim artık!
20 dakika sonunda 15. Kurt mıntıkasına vardık. Uçak yere indikten bir süre sonra içeri Sukuna girdi. Ama Sukuna bu sefer garip kokmuyor. Tıpkı kurt gibi kokuyor? Nasıl ya? Benim burnumda mı bir sorun var?
İçeri girdiğinde ilk önce etrafı incelemeye başladı. Bir süre içeriyi süzdükten sonra benim olduğum tarafa baktı ve beni fark etti.
İfadesiz bir ifade ile benim olduğum tarafa geldi ve tam karşıma dikildi.
"Şansa bakın şef Y/N yine karşılaştık! Nasılsınız?" Sukuna yapmacık bir gülümsemeyle baktı. Ama baktığı şey Alex'ti. Sanırım bakışları ile ona kalkmasını söylüyor.
Alex irkildi ve yavaşça kalktı."Şey ben kalkayım Y/N. Siz konuşun." Alex hızlı adımlarla pilot kabinine gitti.
Alex gittikten sonra Sukuna sırıtarak Alex'in yerine oturdu. "Size adınızla hitap etti. İlginç..." Ben sen değilim hmp!
"Bunda bir sorun yok, şef. Ona adımla hitap etmesini ben söyledim. Etrafımda benim için çalışanlarla yakın olmayı seviyorum." Sukuna ufak bir kıkırdama bıraktı ve kolunu koltuğa dayadı.
"Dikkat edin şef, çalışanlarınız hadlerini aşmasın." Çalışanlarınız derken Alex'i kastettiği çok belli.
"Alex öyle biri değil, endişelenmeyin." Bu adam elimde kalıcak!
"Siz bilirsiniz." Ben bilirim tabii ki!
"Evet... Bu arada şu çocuklar... iyi mi? Yani aileleri kızdı mı?" O çocukların durumunu merak ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sukuna X Reader | Kiss Me Liar
Fanfiction"Memnun oldum Şef! Umarım iyi anlaşırız." Coşku dolu gözlerle elimi Sukuna'ya uzattım. Sukuna gülümseyerek gözlerini devirdi. "Siz tilkilerin aklından neler geçtiğini asla bilemem ama umarım iyi anlaşırız, Şef Y/N." Sukuna uzattığım elime uzanıp haf...