bütün olaylar

3K 108 3
                                    

Hakanin agzindan:

" Ya bu kadar masum kiz varmiya." " O gülünce dünyam duruyo resmen." " Dünya da onda güzel baska kiz yok."

"Varya dün beni aradi yarın bulusalimi diye." " Bende onun icin ne alsam diye düşünüyorumbisey almadan ben gidermiyim."

"Aslinda çiçek mi alsam o nun gibi." " Yada buldum buldum. Gitim elinde gul olan bi ayicik aldim. Cafeye gittigimde Doga daha gelmemisti.

5dk sonra:

Dagayi sandalyesine oturtum ve ona aldigim ayiyi verdim oda bana şunu dedi. "Dünyada aldigim en değerli hediye bu " "dedi" teşekkür etti. "Ben beyendigine cok mutlu oldum." O da gülümsemisti ama bu gülümseme sahte gülümsemeydi. "Sana birsey sorabilirmiyim" oda kafasini saladi. "O gun neden agliyordun."

Doganin agzindan:

"İlk defa bu kadar erken kalkmıştım." "Annemle babamin odasina gittigimde."Babam yurt dışındaydi o yüzden evde yoktu." "Peki annem nereye gittmisti." " yatağın üstünde bir mektup vardi." Okumaya basladim.
"Sen bunu okurken ben yurt dısında olacagim."kızına da bu zamana kadar ben ugrastim." "Simdiden sonrada sen bakacaksin." " yazinda yanima gönder." "Biraz aile'nin yaninda olmayi öğrenseydin o zman kavgalarimiz olmazdi." "Bana kimse el kaldiramaz." " o kaldiran elerin kopsun inşallah.

Hakanin agzindann:

Be diyecegimi bilemiyordum. Onun gozlerinden akan yaslari silmeye basladim.benim yanimda kimse kalmadi artik diye boynuma sarildi ve agliyordu dayanamadim" ben senin yanindayim o yetmezmi dedim." Birden gözundeki yaslari silip" gercekten yanimdamisin "dedi.ona gülümsedim oda sahte gülüşünü atti. Artik sahteden gülme gercekten güleceksin cunku benim yanimdasin dedim.

Mutlu Olmak ZordurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin