Benim dostum

480 41 6
                                    

Merhabalar okumaya devam. Okumada artış var. Siz okudukca benimde yazasim geliyor. Hadi bakalim.

Doganin agzindan:

"Sabah sabah bu köpekler hic uyumazmi ? " "Seni seviyorum ama biraz uyumama izin versen." " Anla artık ölmedim şimdi uyumak istiyorum. " "Rahat bırak beniii." " Al işte şimdi hic uyuyamiycam." ayseserram uyanmis. " "Ah paris ahh." "Sabah sabah gidinn başımdan." "Olmaz Bekir abi dedi." " Uyandırın kahvaltıya gelsin dedi." Hızla kalktım." Bide babamdan azar işitmek istemiyordum. " "Ayy bu gün seninle alışverişe gidicez Parise ciciler alcazz tabi bizide unutmayalim. " Dedi Gülmsedim tabikide giydirmiycektim "kendi elbiseleri güzel." istersen topuklu ayakabida alırız." "Bi an hic demiycekdin sandım izin vermezsin diye düşünmüştüm. " Dedi " Allahım bu kız beni öldürecek."

Hulyanin agzindan:

"Bu gün benim yakışıklı biricik oğlum gelicek." "Beni oda seviyomudur. " "O benim oğlum of of bu zamana kadarda benim elimde büyümesi lazımdı. " "O gün keşke oglumun yanida olsaydim oğlumu onlara vermeseydim bu gün benim oglumsun diycem o adam ne derse desin oglumla daha ayrilmak istemiyorum. " " Daha onun ne yemeklerini sevdigini bile bilmiyorum. " "Acaba hangi rengi sever nelerden korkuyo. " "Neler yapmayi seviyor hepsini bu gün öğrencem o benim oğlum. "

Hülya kim diyorsanız hülya hakanin bildigi kadar yengesi. Bilginize ♥♥♥ Sizi seviyorum

Mutlu Olmak ZordurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin