basim ağrıyor.

248 25 0
                                    

Doganin agzindan:

Of başım galiba dün cok içmistim. Iyiki evde babam yok bütün doktorlara beni götürüdü.Babam nerde diye soruyosunuz. Hakan nin amacıyla iş seyahatine gittiler. Abimde askısıyla birlikte. Bende kaderimle.

Neden ben ya bir kerede doğru düzgün mutlu olsam ne olurki. Dün neden ona o şarkıyı soyledimki. Kendime suan lanet okuycama Hakanimla filme bile gidebilirdim. Yani ama ben o sansi kaybettim. Bu ne ya of kaderime küsiyim. Of bende kendi kendime filmimi izlerim. Tabikide Aynı Yıldızın Altındayı izliycem.

*******

Filmimin ortasında kapı çaldı. Böyle kapıyı acarsam kimse ona rezil olurum. Ama ayse teyze tatil yapacak bu haftayimi buldun. Aman nolcak açıyım. Kaplumbağa terligimide giyip kapıyı açtım. Aman allahım sizce bu kim? Tabikide Hakan değil. O sarkidan sonra bide bizim evemi gelcek. Tamam uzatmadan kim oldugunu söyleyeyim. Abim "ay güzellik napiyosun evde." " film izliyorum." " işe niye gittmedin" "gittmek istemiyorum biraz tatil yapcam." " hmm peki bende üstümü degistirip arkadaslarimla buluscam." " hmm tamam beay beay."

Abim gideli 5 dakika filan oldu yine kapı çalındı. Herhalde birsey unutu. Kapıyı açtığımda kimi göriyim. Yaprakla Berk kapıya dayanmıslar. Açtığıman yere yapıstılar ama hic gülesim yok neden önceden olsa gülmekten Karnım yırtılırdı. Hadi neyse yerden kalktılar sonra birbirlerine gülmeye başladılar. Ben bunları neden anlamıyorum. Kapı çalınca kapıyı açtım.

Hakan'ın arkadasi gelmis. Ilk beni süzdü "Biraz konusa bilirmiyiz." "Olur bahcede konuşalım. " " onda n gitti ben arkadan." "Dinliyorum." Dedim.

Hakan sana ne yaptı lan. Niye lan niye benim arkadaşımı kardesimi üzüyorsunuz lan.

" Ya insan gibi konus yada bas git." " Seni kardesin hic bir zamn suçlu olamazmi." " Hep benmi suçluyum." " Ama biraz kardesim dedigin kisilere bak. " "Daha taniyamamışsin kardeşin dediklerini." " Şimdi defol."

Ben kardesimi herkezden çok tanıyorum. Anladın mı ama sen onu taniyamamıssin. Benim arkadaşım senin için nelere katlandı biliyormusun. Sen nerden biliceksinki. Her Gün yanına gelip uyanmani bekledi. Senin korkundan vaz gecirmeyi.

Mutlu Olmak ZordurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin