yazacagim sarkilar gulsen bangir bangir. Yalin benimki. Ece seckin aman aman okurken dinleyin lütfen.
Emirin agzindan:
Bi kac gündür. Sevgilimi Dogayla tanıstırmayi düşünüyorum. Ama Doga bu aralar çok mutsuz görünüyor.Ahsenle ugrasmaktan Dogayla ugrasamamadim. Ama o zaten konuşsakta bana bişey söylemez.
Kapi çaldığında Ayse abla kapıyı açtı Hakandı. "Hoşgeldin Hakan" " hosbulduk" Aşağıya Dogayla yaprak indi. "Oha o eteklerinizin boyu ne lan." Yaprak sırıtıyordu. Dogada zaten evde ruh gibi geziniyo.
Hakana baktığımda gözlerini Dogaya kitlemisti. "Hey Dogacim bence gidip üstünü giyin." " Yoksa o bacaklarını birdaha göremiyceksin."
" Yaprak bu gün bize kimse karısamaz. " "Hala hala nedenmis o." " Biz istiyoruz. " "Hmm yani diyorsunki ben berkten ayrılmak istiyorum." " Beni bununla kandıramazsin. " "Bunuda berke söyleyince de bakalım. "Dogaya baktığımda telefonuna bakarak yüzünü burusturdu. Sonra telefonunu eteginin cebine koydu.
"Abicim gidebilirmiyiz nolur ya lütfen. " " Hayır " " nolirrr." " Hayır dedim ya" "tamam tesekurler abicim. Gec döneriz" deyip pic smally yapıp hızlı adimlarla kapidan çıktı. Hakan nin sinirli nefes alıp verisini duyabiliyorum. Zaten duyamayan sagirdir. Ahan buldum kesin bunlar ayrıldılar. Ay kendimi buranin dedikoducusu ilan edicem. Yada dedukuducu demiyelim çok az meraklı sadece az ama çok az ya. Tamam ya biraz daha fazladir.
Doganin agzindan:
Salona girdigimde. Abim ve hakan konusuyolardi yaprakla abim konusurken hakan nin gözü bende olduğunu hisedebiliyorum telefonuma mesaj geldiginde telefonumu çıkartıp baktım.
Gönderen: ♡ Hakan odunu ♡
Ya o etegi cıkartırsın yada o bacaklarını son görüşün olur...Okudugum gibi telefonumu cebime koydum. Abimdende izin alinca hemn arabaya binip sürmeye basladim. Gurubun yanına gidicektik. Sarkı söyleneyeli baya oldu en son Hakanla birlikte söylemistim.
******
Geldigimizde bütün herkez yerlerine geçti. Bütün kalabalıın sesleri kesildi. Ay bu anı çok seviyorum bu sahneye cıkınca neden heycanlanıyorum. "İstek parça varmı? " " bangir bangir"
Gül gibi uyuyan yılanı uyandırdın
Garanti bildin beni havalandın
Yürek yemiş sanki mübarek
Neyine güvendin evladım
Gül gibi uyuyan yılanı uyandırdın
Garanti bildin beni havalandın
Adın bensiz buralarda etkisiz eleman sıfır aldın
Yavrum kaldır kolları
Teslim ol etrafın sarılı
Sabret af çıksın sana
Ben öptürcem bu evin yollarını
Yavrum kaldır kolları
Teslim ol etrafın sarılı
Bunlar iyi günler
Sana gösterecem kıvrak oyunlarimi
Yanım çok kabalık sesin gelmiyor bağır
Müzik son ses bangır bangır
Ağzı bozuk şarkılar tuttum sana biraz ağırrr
Haydi haydi saldır saldır
Gül gibi uyuyan yılanı l
Garanti bildin beni havalandın
Yürek yemiş sanki mübarek
Neyine güvendin evladım
Gül gibi uyuyan yılanı uyandırdın
Garanti bildin beni havalandın
Adın bensiz buralarda etkisiz eleman sıfır aldın
Yavrum kaldır kolları
Teslim ol etrafın sarılı
Sabret af çıksın sana
Ben öptürcem bu evin yollariniBaska sarki inanmıyorum bu çocuk benimi takip etti yoksa hep burayami geliyor. Yok ya senin için burayami gelcek iş yerinde yüzüme bile bakmadi. Bu çocuk buraya dohrumu geliyor. Sahneye çıktığında elimden mikrofonu alip soylemeye başladı.
Bir yanar birbu gönül.
Avucumda ask
Sen bahcemin en guzel goncasısın
Gel yanıma yat
Kaçırır gözlerini kalbine çağırıp.
Bayila bayila yandırırsin.
Alıcı kuşlar gibi dolastırıyor hep.
Gülüşün,bakışın ,oynayışın.
Benimki geliyor oda biliyor.
Kalbimi yerden yere vuruyor.
Ah bi gülüyor Of bi bakiyor.
Aklımı basimi hemn alıyor.
Benimki geliyor oda biliyor.
Kalbimi yerden yere vuruyor.
Ah bi gülüyor Of bi bakıyor.
Bin kere öpsemde yetmiyor.
Bu cesur bu deli hellerin
Hepsi senden ask
Gel resmin en güzel boyasi.
Gel omuzuma yat.
Kaçırır gözlerini kalbine cagirip
Bayila bayila yandirirsin.
Alici kuslar gibi dolastirirsin hep.
Gülüşün,bakısın, oynayisin.Bütün kelimeleri teker teker dinledim. Çünkü birdaha dinleyemeyebilrdim.
Istek parca diye sormiycam. Kendim söyliycem. Ece seckin aman aman derin bir nefes alip basladim.Verecek hesabın var biliyorsun bana.
Kacacak delik ara bir müddet kal orda.
Sorsam yüzün varmı Söylediğin bunca yalanlardan sonra.
Sabrim dayanımı ki bilmem yüzüne bakmaya.İçimde kalmasın söyliyeyimde.
Bebce utanmalısın yaptıklarından.
Karsına öyle biri çıksın.
Bak neler çektim huylarindan.Aman aman benden uzak durda.
Aman aman baska bisey istemem.
Aman aman benden uzak olda.
Yokluğunu hic dert etmem.Aman aman kendini hic yorma
Aman aman sevme beni istemem.
Aman aman benden uzak ol da.
Yoklugunu kendim hic dert etmem.Verecek hesabın var biliyorsun bana.
Kacacak delik ara bir müddet kal orda.
Sorsam yüzün varmı Söylediğin bunca yalanlardan sonra.
Sabrim dayanımı ki bilmem yüzüne bakmaya.İçimde kalmasın söyliyeyimde.
Bebce utanmalısın yaptıklarından.
Karsına öyle biri çıksın.
Bak neler çektim huylarindan.Aman aman benden uzak durda.
Aman aman baska bisey istemem.
Aman aman benden uzak olda.
Yokluğunu hic dert etmem.Aman aman kendini hic yorma
Aman aman sevme beni istemem.
Aman aman benden uzak ol da.Şarkım bittince hızla merdivenden indi arkadaslariyla gitti.
Naptim ben ya ama napalım beni istmeyeni ben hic istemem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutlu Olmak Zordur
RomanceSizce bi kız için mutlu olmak zor mudur? Yada zor olmalı mıdır? Aslında herkesin kendine göre hayatı zordur... Belki biri fakirdir ama şanslıdır... Aşk maşk aslında hiç dir. Önemli olan ailendir. Ailen kötüyse en mutsuz ve en şansız kişisindir. İnsa...