Yapragin agzimdan :
Dogayi kac haftadır. Görmüyordum onu çok özlemistim. Bu gün Doganin yanina gittcektim. Kahvaltımı yaptiktan sonra hazırlanmaya başladım. Berkte hazırlanınca arbaya bindik.
Eve girdigimizde bir ses duydum. Bu Dogaydi hızla onun odasina girdim. Bi oglana sarılmış aglıyordu. Hemn Dogayi kendime çektim şaşırmıştı." Sulu göz yine ne oldu." "Daha sonra anlatırım "dedi. Ona kapiya doğru sürüklerken kapıya tutundu. "Cıkmak istemiyorum." Dedi." Neden" ayy ben bunlarla tanışmamıştım. Herkeze Merhaba benim adim Yaprak.
Şu benim sulu gözüme sarılan çocuk cevap verdi "bneim adimda Hakan." " memnun oldum" deyip gulumsedim. Berk iceri girince yani dalınca. Hemn Doğanın yanina gitti ve sarıldı. Hakan denen çocukda elini yumruk yapıyor." "Ayy Dogayla sevgili olmasınlar. " "Yok yok olsa olsa söylerdi. " "Yada söylemezdi." " off kafam karıştı."
Kolundan tutarak bahçeye götürdüm. Hepsi bana ağzı açık bakıyordu. Ama ne olduğunu ögrenmezsem meraktan ölebilirdim.
Bahçeye geldigimizde diyerleride pesimizden geliyordu. El isaretiyle durmalarını söyledim. Şu Hakan denen çocuk fazla kaşınıyor. "Gelme dedimya "dedim. Kapıdan Emir abi inanmıyorum. Ne zamn geldi ve kosa kosa emir abiye sarıldım.Emir abinin ağzı açık kalmış bi terafa bakiyordu.
Neden bu kadar şaşırdınız? Su odun çocuk konustu." Çünkü kac haftadır dışarıya çıkmadı dedi.seninle cikcagini bilseydik seni cagrırdık" dedi. Bi silah sesi duyuldu. Birden Dogamin gözleri buhalanmaya başladı. Eminim aglamamak için kendini zor tutuyor yüzünden beli oluyor. Sonra gülümsemeye çalıştı. Eleri titriyordu.
Of yeterin biri bana anlatsın ne olur. Berkde mi biliyordu. Berkede kolumdan tutu arbaya sürükledi.
" Ay kizim bi sus ya valla başım agridi ."Dedi ve mal Smile yapti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutlu Olmak Zordur
عاطفيةSizce bi kız için mutlu olmak zor mudur? Yada zor olmalı mıdır? Aslında herkesin kendine göre hayatı zordur... Belki biri fakirdir ama şanslıdır... Aşk maşk aslında hiç dir. Önemli olan ailendir. Ailen kötüyse en mutsuz ve en şansız kişisindir. İnsa...