Doganın ağzından:
Güneş bile benim karanlığımı aydınlatamıyor. Babam çok kararlı o gün den bu güne 1 hafta oldu. Yaprakla yada baska biriyle konusmuyorum. Oraya gidicegim mecburum hemen banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım.
"Girme."
"Yine ne oldu yaprak kimseyle konusmak istemediğimi söylüyorum. Bi kerede beni dinlesem ölürmüsün.""Ama bu çok önemli."
"Of söyle o zaman işim var."
"Allah aşkına ne işin var."
"Sanane."
"Her neyse biraz nefes alıyım."
"Ne söyliyceksen söyle ve git."
"Öyle olsun."
"Buradan neden gittiğini biliyormusun?"
"Bunun ne önemi var."
"Önemi çok var."
"Hadi söyle ve git."
"Aslında merak ediyorum hem de çok önemi var. Tabi bunu yaprağa söylersem 2saat kendini övüceği için."
"Baban dolandırılmış."
"Ne ne nasıl yani."
"Sus ve dinle."
"Tamam."
"Bir adam çok iyi biriymiş bu adamın baya bir borcu varmış. Babanla yani Bekir abiyle bir iş yapıyolarmıs.
Sonra bu adam kaçmış. Ve şuanda babamla iş birliği gibi gözükdüğü için havanda suçlu gözüküyormuş. Bunun için iş yerlerine haciz gelecek.
İşleri düzelince sen buraya geri dönüceksin.""S sen o kadın beni buraya geri göndereceğini sanıyor musun?
Bana bakmaz yinede bakamadı dedirtirmemek için orda kalırım.""Ama tek olmıycaksın."
"Başka kim geklicek zaten çoğu kişiylede anlamıyorum."
"Benledemi Anlaşmıyorsun."
"Senlemi dedim yaprak."
"Çünkü ben gelcem. Abimden izin aldım."
"O senin abin değil. Kuzenin bi öğretemedim sana ya."
"Herneyse yanlız kalmak istiyorum."
"Okay by beybisi."
"Beay"
Ne diyeceğim ne yapacağımı hiç birşey bilemiyorum her zaman babam beni düşünüyor. Kimin babasıyla
Kocaeli den gidiyorum. Benim yaşamak için bir sebeb yok aslında. Hiç bir zaman halime şükretmedim. Tek birşey biliyorum oradan buraya geri dönmem lazım. Orda hiç bir zaman mutlu olamam ben. Aslında böylede mutlu değilim. Mutsuuzm ama paramız olmayacak diye değil babam üzülüp hasta olucak diye. Benim yasama sebeplerimden biri.
Babam bize yalan söylememimizi öğreti.
Terbiyeli olmayı ögreti. Bize herşeyi babam öğreti.- Bölüm Sonu -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutlu Olmak Zordur
RomanceSizce bi kız için mutlu olmak zor mudur? Yada zor olmalı mıdır? Aslında herkesin kendine göre hayatı zordur... Belki biri fakirdir ama şanslıdır... Aşk maşk aslında hiç dir. Önemli olan ailendir. Ailen kötüyse en mutsuz ve en şansız kişisindir. İnsa...