Toplantı

419 34 1
                                    

Begenmediniz galiba artik okuma azalmis benimde yazma hevesim azaldı. Ama ben hepsini yazdiktan sonra belki okumalar artar diye düşünüyorum inşallah Düşündüğüm gibi olur.

Doganin agzindan:

" Sabah sabah telefon çalıyordu." " Ya of Paris bile beni uyandirmadi yeaa." "lanet olsun." " Babamin işine bu gün yardım edicrktim 12de de toplantı vardı evet evet toplantı." " Saate baktigimda. " "11:00olamz dimi yeeaa"
Hızla dus aldim. " "Ve hazırlnamaya basladim.

Doğanın medyadaki hali

Bekirin agzindan (doganin babasi)

Kızım bu toplantıya gelmeliydi. Çok önemli bi toplantı olduğunu da biliyor. Saat 11:00 oldugunda aradım aradım. Acmadi belkide hazırlanıyordur diye düşündüm. Kişiler gelmeye başladığında onlara kahve filan ikram ettim.

Doganin agzindan:

"Bu projeyi almamiz lazım almak için benim yetismem lazım. " "Of allahım bana yardım et. " "Bu projeyi alamasak sabah akşam çalışmak zorunda kalıcam." " Galiba yetisitim hızlı adımlarla odama gittim. " "Lale(sekrete) gel buraya." " Hangi toplanti solonunda dedigimde en büyük toplantı solonunda olduğunu öğrenince hızlı olamya çalıştım. " iceri girdiğimde bütün gozler bende oldugunu fark ettim." " Özür dilerim geç kaldim. " "Bu firmayla iş yaparsak." " Çok iyi işler elde etcegimizi bildigim için daha nazik olamaya çalıştım. " " Tam basliycaktik ki. " "O adamı bi yerden tanıdığım aklıma geldi. Sinra biri kapıyı tıkladı." " Orya döndüğümde karşılaştığım şey gözlerimi dahada açtı." " Inanmiyordum yani inanamiyordum. " "Of ben ne diyorum sonra ." "Özür diliyerek masya oturdu. Ona baka kaldım sonra o tanidigim dediğim adam sizce kim tabikide hakanin dayisi." " Bunu Hakanda bilmedigini düşünüyorum. " "Oda şaşırmıs gözüküyordu. " "Bende zorlukla gülmüsemeye çalışıyordum. "

Orahanin agzindan: (hakanin dayısı)

"Bu Kız benim oglumu mutlu ediyorsa. " "Onunla daha yakimda olmalari icin bu işi kabul ettim. " "Ama yinede onlarla çalışmak iyi olacağını düşünüyorum. " "Ve imzamalri halletim. " "Bekir beyle biz disaridayiz. " Bekir" kızım sende hakanla birlikte onun hakanin odasını ayarlayin benim odamda benim esyalarimin aynisindan koydurun dedi ve disari çıktık. "

Mutlu Olmak ZordurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin