Erkek sözü

961 50 1
                                    

Beyendiniz beyendiniz. Biraz karisik oldu galiba :D sizi seviyorum len.bu arda size hikayeyi birakmistim okuma sayisi artinca devam ettim. Hemde kitap okumayu sevdigimden kitaaplara dalinca Begmsmile ve tubutubu kitaplarini okuyun cok guzel benimkiler kadarda olmasa da :)*

Doganin agzindan:

"Ben hep seninleyim asla bunu unutma." " Sen yoken ben nefes bile alamiyorum." "Sen benimsin len " " bunlari erkekler demiyormuyodu. Dedi " " Romantikligmin icine ettin sagol."

Hakanin agzindan:

"Gercekten cok mutluyum beninle ne olursa olsun benimle." Telefonum caldi arayan. Dayim beni mi ariyor. kesin işte sorun çıktı actigimda "hizla lors cafeye gel" dedi . Benim gittmem lazim." " nolur dur gitme" dedi. anlindan öpüp yanindan gitim. "seni seviyorum. " diye bagirdim gülümsedi sinra yine yanindaki telefonuyla biirni aramisti. Dayim beni durduk yere aramaz noldu acaba gazi kökledim. Cafeye hzila girdim dayim bi kac adamla beni masaya oturmami söylediler. "Oglum sen benim evladim gibisin benim cocugum yok ve ben ölünce benim holdinklerimin AVM lerin barlarin cafelerin basi sensin sana güveniyorum. " "Bana bi söz ver." Söz dedim hemde ERKEK SÖZÜ seni hiz bi zamn aratmiycam. " " Bana bir soz daha vereceksin ne olursa olsub okuluna devam edeceksin." " Dayi ben ne zamn sözümde durmadim."

Hic bi zamn saka lan saka sjsjs

"Sana guveniyom evlat" deyip gittiler. " " Ben ne yaptim nasil bu kadar seyin basinda olycamki ama ben nelerin üstesinden gelen adamim bununmu üstedinden gelemiycem ." "ben melegimi özledim ya meleğim aklimda varken nasil ben çaliscam."

Melegimmmmmm......
Hızlıca telefonu actim aynanda "seni özledim" dedik . " ben bu kziin gülüşüne hastayim dedee." "

Yazida hattalarim varsa kusura bakmayin. Okumaya devam edin len.

Mutlu Olmak ZordurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin