Sabah kalçam da hissettiğim acı ile sızlanarak uyandım. Kalçam gerçekten aşırı derecede ağrıyordu. Yanda duran komidinin üstünden telefonu aldım ve saate baktım. Saat daha 8:45'di.
Hyunjin'i kaldırmak istemiyordum. O yüzden uyanana kadar güzel bir kahvaltı hazırlaya bilirim.
Yataktan kalktım ve yanda ki ebeveyn banyosuna gittim. Elimi yüzümü yıkayıp telefonumu aldım ve mutfağa gittim. Güzel bir şarkı açıp dinleyerek kahvaltı hazırlamaya başladım.
Sade birşeyler yapmak istiyordum. Bir tabak börek, yumurta, salatalık, domates, zeytin, peynir vs.
Kahvaltıyı hazırlarken Jisung arayama başlamıştı. Telefonu açıp hoparlöre verdim.
Arama
Herşeyim 🤍Efendim Ji?
Günaydın yavrum.
Günaydın bebeğim.
N'oldu?İyi misin?
İyiyim.
Neden sordun ki şimdi?Yani aşkım kusura bakma ama,
dün akşam uyuyamadım sizin yüzünüzden. Amına koyayım o nasıl yatak? İyi kırılmamış.Aynen kanka, sizi bilmiyoruz sanki.
Sizinki başkaydı kanka.
Duvarın anasını siktiniz.Geçen hafta pazartesi gününü unutma.
Uyuyamadığım için gece 2 buçukta evinizi bastım. Minho'nun o sadece boxerli hâli hâlâ gözümün önünden gitmiyor. Birde dudakları kıpkırmızı. Off çok kötü.İyi ki küçük Minho'ma bakmamışsın.
Kanka yalnız o Minho'nun küçüğü, senin değil. Bu yüzden Minho'nun küçüğünü seninseme.
Sana mı giriyor o 18 santim?
Yok amına. 18 santim ne?
Sen nasıl alıyon onu içine?Alırım ben.
Doğru.
Sende bütün insanları kapsayacak bir kapasite olduğu için.Bana laf sokmaya çalışma, amına koyarım orospu seni.
Bugün de orospu olduk çok şükür.
Off her neyse. Kahvaltı hazırlayacağım. Görüşürüz aşkım.
Görüşürüz bebeğim.
Arama sonlandı
4 dakika 32 saniyeJisung'la konuşurken zaten kahvaltı neredeyse bitmişti. Herşeyi masaya koyduktan sonra bardaklara portakal suyu koyarken belimde kollar hissetmemle o tarafa döndüm.
Hyunjin dudağımı öpünce gülümsedim ve bende o'nun dudağını öptüm.
"Günaydın sevgilim. İyi uyudun mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mᴏʀᴛᴀʟ Lᴏᴠᴇ | HyunLix
FanficAngst! Okumak isteyenler okuyabilir! "𝐵𝑒𝑛𝑖 𝑏𝚤𝑟𝑎𝑘𝑚𝑎." "𝑆𝑒𝑛𝑖 𝑏𝚤𝑟𝑎𝑘𝑚𝑎𝑦𝑎𝑐𝑎𝑔̆𝚤𝑚 𝑠𝑒𝑣𝑔𝑖𝑙𝑖𝑚." . "𝑆𝑒𝑛𝑖 𝑏𝚤𝑟𝑎𝑘𝑚𝑎𝑦𝑎𝑐𝑎𝑔̆𝚤𝑚𝚤 𝑠𝑜̈𝑦𝑙𝑒𝑚𝑖𝑠̧𝑡𝑖𝑚." "𝐵𝑒𝑛𝑖 𝑏𝚤𝑟𝑎𝑘𝑚𝑎𝑦𝑎𝑐𝑎𝑔̆𝚤𝑛𝚤 𝑠𝑜̈𝑦𝑙𝑒𝑚...