"Lix, gel toplayalım buraları."
"Tamam Ji."
Koltuktan kalktım ve mutfağa gittim, gittiğim anda kapı çaldı. Kapıya baktığımda Mia gelmişti.
"N'oldu Mia?"
"Hyunjin burada mı? Sizin zili çaldım ama kimse açmadı. Sizin de burada olacağınızı düşündüm."
"Aa evet, burda Hyunjin. Geç içeri."
"Teşekkür ederim Lix."
Mia içeri girince oturma odasına gidiyordu ki durdurdum.
"Mutfakta, gel benimle."
"Sağ ol."
Mia ile mutfağa gidince hepsi şaşkınlık ile bana bakıyordu.
"Hyunjin Mia seninle konuşmak istiyormuş. Balkona gidin lütfen."
"Felix-"
"Sus ve balkona git."
Bunları söylerken yüzüne bile bakmıyordum. Hyunjin sandalyeden kalktı ve elimi tuttu. Elimi hızla çekmeye çalıştım ama bırakmadı.
"Elimi bırak Hyunjin."
"Önce seninle konuşmak istiyorum."
"Benimle konuşacak birşey yok. Şimdi Mia ile balkona git. Sizin konuşmanızı dinlemek istemiyorum."
"Felix, lütfen gel. Konuşalım."
"Sana 'konuşmak istemiyorum.' dedim değil mi Hyunjin?"
Hyunjin hızla beni kucağına alıp balkona götürmüştü. Beni balkona götürürken elim ile sırtına vuruyordum.
"İndir beni salak!"
"Önce konuşalım."
Hyunjin beni kucağından indirince gitmeye çalıştım ama beni hemen yakalamış, balkonun camı ile arasına almıştı.
"Konuşalım."
"Konuşmak istemiyorum!"
"Özür dilerim."
"Bu kadar basit mi seni affetmem sanıyorsun? Bir özür ile? Hah, ben ve kırılan kalbim buna çok güldük Hyunjin."
"Lix, n'olur."
"Cidden sinirimi bozmaya başladın Hyunjin. Bu aralar garip davranıyorsun. Olmadık yerde kavga çıkartıyorsun. Yürümüyor Hyunjin, ilişkimiz yürümüyor. Bence daha fazla birbirimizi üzmeye gerek yok. Ayrılalım."
"Saçmalama Lix! Seni ne kadar sevdiğimi biliyorsun. Seni bu kadar kolay bir şekilde bırakamam."
"O zaman neden iki de bir kavga çıkartıyor ve garip garip davranıyorsun?"
"Seni kaybetmek istemiyorum. Sana birşey olacak, seni benden alacaklar diye korkuyorum. Ama seni koruyamıyorum, olayları boka sarıyorum."
"Cidden artık şüpheleniyorum Hyunjin."
"Neyden?"
"Benimle oynadığından."
"Ne diyorsun Felix? Ne oyunu?"
"Bana benimle oynuyormuşsun, sanki beni sadece sexs için kullanıyormuş gibi geliyor bana Hyunjin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mᴏʀᴛᴀʟ Lᴏᴠᴇ | HyunLix
FanficAngst! Okumak isteyenler okuyabilir! "𝐵𝑒𝑛𝑖 𝑏𝚤𝑟𝑎𝑘𝑚𝑎." "𝑆𝑒𝑛𝑖 𝑏𝚤𝑟𝑎𝑘𝑚𝑎𝑦𝑎𝑐𝑎𝑔̆𝚤𝑚 𝑠𝑒𝑣𝑔𝑖𝑙𝑖𝑚." . "𝑆𝑒𝑛𝑖 𝑏𝚤𝑟𝑎𝑘𝑚𝑎𝑦𝑎𝑐𝑎𝑔̆𝚤𝑚𝚤 𝑠𝑜̈𝑦𝑙𝑒𝑚𝑖𝑠̧𝑡𝑖𝑚." "𝐵𝑒𝑛𝑖 𝑏𝚤𝑟𝑎𝑘𝑚𝑎𝑦𝑎𝑐𝑎𝑔̆𝚤𝑛𝚤 𝑠𝑜̈𝑦𝑙𝑒𝑚...