Ezt Tunguszka20 versenyére írtam. Remélem nem lett olyan rossz.
- Mi lesz ha nem térsz vissza?
- Azért szeretném, hogy maradj. Bármi történik, a lázadoknak kell egy vezető.
- Tudom, hogy az a vezető a húgod lesz.
- De te leszel a parancsoka.
- Miért kell menned?
- A király kért meg személyesen, hogy vezessem a csapatot, mivel én vagyok a királynő személyes őre.
Abigail sóhajtott. Neki ez nem tetszett.
- Mi van ha tudnak a lázadásról és ez egy csapda?
- Nem te vagy az első aki próbál lebeszélni erről. Nicole már napok óta próbál. Azt hiszi, hogy teljesen elfelejtettem, hogy mit tett velem a király és a királynő, de nem. A mai napig tisztán emlékszem, de több százezer ember élete a tét. Tudom, hogy nem mindig helyes döntéseket hoznak. Tudom, hogy áldozatok kellenek a tervükhöz. De támogatnom kell a királyt és a királynőt.
- Vigyázz magadra- mondta és megcsókolta a feleségét.
Egy nap van hátra az indulásig.
- Brenda, továbbra sem támogatom az ötletet- hallott meg Brenda egy ismerős hangot- Nem emlékszel, hogy mit tettek veled?
- Tudom, tisztán emlékszem húgom. Ez indított el a lázadás útján.
- Azt hittem el foglak veszíteni.
- Tudom, de itt vagyok. Vigyázni fogok magamra, Nicole.
- Tudom, csak félek, hogy csapda.- Miért kellett velük mennie?- kérdezte sírva Abigail.
- Kötelességének érezte, hogy támogassa a királyt és a királynőt.
- Örülök, hogy jó kezekben hagyta a lázadást.
- Ő volt a fény a legsötétebb órákban. Ő volt az üstökösünk. Nélküle nehéz. A remény kezd eltűnni, mivel eltűnt a fényünk.
Nicole összeszedte a lázadókat és merényletet tervezett a király és a királynő ellen, de váratlan hírt kapott.
- Tábornok- hallotta meg az egyik katona hangját- A király magához hívatta.
Nicole bólintott.
Elindult a királyhoz.Nicole William-re nézett.
- Mi történt vele?
- A király és a királynő fogva tartották.
- Jól van?
- Nem tudom.
- Mi történt vele?
- Senki sem tudja."Benda, miért kellett velük menned?"
- Királyom- hajolt meg Nicole- Miért hívatott?
- Nagyon sajnálom ami Benda-val történt.
- Miért hívatott?- kérdezte határozottan Nicole. A király elmagyarázott mindent.
- Meg kérem, hogy a küldetés alatt vezesse a csapatot.
- Nem- válaszolt határozottan- Ha kell akkor a tábornoki rangomról is lemondok.
- Rendben. Mondj le a tábornoki rangodról!
El lettek intézve a hivatalos papírok.
- Abigail, ma kell megtenni.
- Brenda meg tenné?
- Igen.
- Rendben. Brenda-ért.- Te egy üstökös vagy a lázadók számára- tette a nő vállára a kezét William- Te vagy a fény a legsötétebb időkben.
- Nem szeretném, hogy úgy szenvedjenek, mint ahogyan én szendvedtem.
Nicole a nővére nézett.
- Benda, a lázadók miattad virágoznak.
- Köszönöm Nicole. Szeretlek húgom.
- Én is téged, nővérem.- Egy új korszak köszön be a lázadásban- mondta Nicole- Brenda volt az üstökösünk. Ő volt a fény a legsötétebb időben. Ő volt az üstökös, amit néztünk és követtünk, de ő eltűnt. Ez nem bosszú, csak a végszó, amit Brenda megérdemel. Kitart velem?
A tömeg szinte egyszerre kiabált, hogy "Mi!"
Abigail büszke volt, hogy a felesége megszervezte a lázadást. Tudta mi volt a terve, hogy Nicole igazsághoz jusson, hogy a hercegnő nővérek megkapják a jogos címüket és a nekik való életet.
De a nővérek közül, csak az egyik él.
A merénylet sikeres lett. A király és a királynő lemondott a trónról,és börtönbe kerültek.
Nicole lett a királynő.
- A korona téged és Brenda-t illetné. Ő volt a koronahercegnő.
- Tudom, de...azt szeretné, hogy te légy az uralkodó.
- Köszönöm.
- Ő volt az üstökösünk- suttogták egyszerre.Vége