❗UYARI❗❗SMUT İÇERİKLİDİR❗
~Baji Keisuke~
O kadar saçmaydı ki herşey. Bi anda kendimi onun altında bulmuştum. İnlemelerimi tutamıyor, birinin altında olmaktan zevk alıyordum. Elleri göğsüme gidiyor, göğüs uçlarımla oynuyordu. Bi yandan içime soktuğu iki parmağını daha derinlere indirme çabasındaydı. Parmaklarıyla zevk noktamı bulunca resmen çığlık atmıştım. Sonunda parmaklarını çıkardığında boşalmıştım ve zevkten tir tir titriyordum.
- Şimdiden boşaldın, ha?
Parmaklarını o şekilde hareket ettirmeye devam etseydi tekrar tekrar boşalabilirdim. Üzerindeki tişörtü kenara attı. Benim kaslarımın aksine onun çok zarif bir bedeni vardı. Beli incecikti. 55-60 kilo falan ancaydı. Bembeyaz bir ten. Hayal ettiklerimin hepsi çocukta mevcuttu lan!
Pantolonunu da çıkarttıktan sonra kenara oturup beni süzdü. İncecik parmaklarıyla yandaki şarap şişesini kavradı ve kafasına dikti. Şarabı yutarken hareket eden adem elmasını öpme isteği uyandı içimde aniden. Belinden tutup kendime çekip onu altıma alıp inletmek istedim. Tam doğrulacaktım ki... Hassiktir, doğru ya ellerim bağlıydı!- Beni çözmeyi düşünüyor musun?
- Hayır.
- Ama böyle olmaz k-
- Azıcık sabret lütfen.Bi hışımla üzerime eğilip beni öpmeye başladı. Pembe dolgun dudaklarını dudaklarımda hissediyordum. Yanıyorlardı adeta. Bi yandan elleri kaslarımda geziniyordu. Sürtünüyordu. Kahretsin, sertleşmiştim! Eğer bu çocuğu bir an önce altıma almazsam çıldıracaktım. Görünüşe göre o da sertleşmişti. Elini sertliğime götürüp bastırdı. Lanet olsun! Bu çocuk bana işkence etmeye mi çalışıyordu? Boynumdan öpmeye başladı. Aşağılara doğru kayarken birşey farketmiş gibi suratıma baktı. Son olarak sertliğimi ağzına aldığında zihnimdeki bütün herşey uçmuştu.
- Bu kadar yeter.
Ne demek bu kadar yeter? İkimiz de sertleşmiştik ve burada bitiriyor muyd- derken boxerini çıkardı. Sertliğini görmem yutkunmama sebep oldu. Bu çocuk beni sakat bırakırdı lan! Hem onun beni değil benim onu becermem gerekti. Altımda inlemeliydi. Üzerimden kalkıp pantolonundan prezervatifi ve kayganlaştırıcıyı aldı. Geri yerine yerleşip prezervatifi ağzıyla yırttı. Tanrım, bu çocuk tapılasıydı! İlk önce deliğimi genişletmek için parmaklarına kayganlaştırıcı döküp parmaklarını tekrardan içime soktu. Genişlediğimi düşününce parmaklarını geri çıkardı. Duruşunu düzeltti. Sanki tamamen hazırlanmak ister gibi derin bir nefes aldı ve prezervatifi taktı. Başını içime sokmasıyla kasılmam bir oldu. Yine inlemelerimi tutamıyordum ve bi o kadar da zevk alıyordum. Derinlere indikçe zevkim acıya dönüşmeye başladı. Neyse ki zevk kavramını tamamen yitirmiyordum.
- U-umm dur biraz yavaş lütfen.
- Kıyıya gelmişken yavaşlayamam biraz daha dayan.Vuruşlarını hızlandırırken zihnimdekiler bi kere daha yok olmuştu. Boşalmanın kıyısındaydım.
- Ben gelicem galib-
Aynı anda inleyerek boşaldık. İkimiz de nefes nefeseydik. Ben yatağa yığılmıştım, o da benim üstüme yığılmıştı. Biraz böyle durduktan sonra ellerimi çözmek için kalktı. Ellerimi çözdüğü anda belinden tutup kendime çektim onu. Enfes dudaklarını bi kez daha dudaklarımla buluşturdum. Boynunda bi iz bırakmayı hedefleyip o güzel beyaz tenini ısırdım. Ve dudaklarından küçük bir inleme çıktı. İşte istediğim buydu. Şimdi onu altımda inletmeliydim. Siktir! Kıçımı hareket bile ettiremiyordum. Sakat bırakır bu çocuk beni dediğim söz gerçek olmuştu ve cidden de sakat kalmıştım galiba.
Yatağa uzandık. Biraz uzanıp temizlenmeyi planlıyodum ki yorgunluktan uyuyup kalmışım. Sabah kalktığımda yapış yapış olmayı bekliyordum ki tertemiz olduğumu farkettim. Mis gibi kokan bir çarşaf kokusu vardı. Başıma keskin bi ağrı saplandı. Bu arada birşeyi unutuyordum az kalsın. O nereye gitmişti? Seslendim ama bi tık bile yoktu. Ne yani, beni bırakıp gitmiş miydi? Başımın keskin ağrısıyla komodinde su bulmak umuduyla yatakta doğruldum. Ayrıca kıçım da acıyordu, kıçımın üzerine zar zor oturuyordum. Komodinin üzerinde su bulmayı ümit ederken suyla beraber bir kağıt da buldum.
~ Amma da ağır uykun varmış. Bütün çarşafları değiştirip seni temizlemek zorunda kaldım. Başının ağrıyabileceği ihtimalini de düşünüp bi tane ağrı kesici alıp çekmeceye koydum. Otelin ödemesini ben yaptım. Gece için teşekkürler. :) ~
Bu da neyin nesiydi? Beni becerip gitmiş miydi? Yani ben aptal bi sürtük yerine mi konuldum? Ama beni sürtük yerine koysaydı, bi gram umursayıp ağrı kesici bile almazdı, değil mi? Aklımda birçok soruyla yatağa geri uzanmadan önce bi ağrı kesici aldım ve geri uykuya daldım.