1.8

781 42 60
                                    

~Baji Keisuke~

Sabah Chifuyu'nun acı dolu inlemesine uyandım. Yataktan tam kalkarken bileğini yakalayıp bi öpücük kondurdum kızarmış dudaklarına.

Dün gece mükemmeldi. Altta olmanın verdiği zevk ayrı olsa da Chifuyu'yu inletmek de bı o kadar mükemmeldi.

- Ş-sey Kei, ben sakat kaldım galiba.

Gülme krizine girmiştim. Çok tatlı çaresiz bi ses tonuyla söylemişti.

- Bebeğim, bana yaşattıklarını yaşıyorsun sadece. Ben de o gün sabah sakat uyanmıştım. Kıçımın üstüne oturamıyordum bile ama ne yalan söyleyeyim çok iyiydi.

Hâlâ boynunda izi geçmemiş olan çürükleri görünce o gün aldığım zevk aklıma geldi ve sırıtıp alt dudağımı ısırdım. Bakışlarımı farkedip boynunu kapadı. Gerçekten çok tatlıydı.

Sakatlığından faydalanıp kucağıma aldım ve salondaki koltuğa oturttum onu. Kahvaltıyı hazırlayıp yedirmeye çalışınca kendi yiyebileceğini ve çocuk olmadığını söyledi. Dün geceki son tur için hâlâ kızgın olduğu apaçık belliydi.

Canı yandığı halde hâlâ iş yapmaya kalkışıyordu. Elindeki tabakları bulaşık makinesine atmak için kalktığında tabakları alıp kenara koydum. Tekrardan kucağıma alıp evimdeki minik sinema odasına, puf koltuğun üzerine bıraktım onu.

Işığı açıp filmleri karıştırmaya başladım.

- Ne izlemeliyiz?

Cevap gelmeyince cinsel içerikli bi film seçip açmaya yeltendim. Beni durdurup eline korku türü bi film aldığında rezil olacağımı bildiğim halde kabul ettim.

Bardağa soğuk içeceklerden doldurduktan sonra ışıkları kapatıp yanındaki puf koltuğa oturdum.

Birkaç dakika sonra korkumdan Chifuyu'nun üzerine tırmanmaya başlamıştım bile.

- Kei çok korkuyorsan izlemeyebiliriz.

Rezil olmak istemediğim için devam etmek istedim.

- Yoo, korkmuyorum devam edelim.

Jumpscare sonucu Chifuyu'nun ciddi anlamda üstüne çıkmış, içeceklerin hepsini dökmüştüm. 
 
Filmi kapatıp etrafı temizledikten sonra cinsel konulu film hakkında ısrar ettim. Kabul etmeyince belki kıyamaz diye üzülmüş numarası yapıp önüme döndüm. Kıyamayıp kabul ettiğinde filmi açıp yanına oturdum. Gerçekten de çok kurnazdım.

Filmin ortalarında müthiş uzunluktaki smut sahnesinden dolayı sertleşmiş, kasıklarımdaki ağrıdan dolayı kıvranıyordum.

Chifuyu bi anda üzerime atlayınca şaşırmış ama öpücüğüne karşılık vermekte gecikmemiştim.
 
Öpücükle bırakacağımızı sanarken Chifuyu'nun sertliğime sürtünmesiyle daha da azmış, kasıklarımdaki ağrı dayanılamayacak duruma gelmişti.

İçine sokmadan rahatlatmam gerekiyordu onu çünkü dün olanlardan dolayı çok yorgundu ve canı yanıyordu.

Pantolon ve boxerimi indirip, onunkileri de indirdim. Sertliklerimizi elime alıp çekiştirmeye başladım.

Dudaklarımız birbirine karşılık veremeyecek duruma gelince sarsılarak boşalmıştık ve Chifuyu benim üzerime yığılmıştı.

Filmden gelen inleme seslerine ve Chifuyu'nun çürüklerle dolu boynuna tekrar sertleşince dayanamayacağımı anlayıp filmi kapattım.

Chifuyu'yu kucaklayıp banyoya götürdüm ve kasıklarımdaki ağrı tekrar çoğalsa da kendimi tutup güzelce temizledim Chifuyu'yu. Giydirip yatağa yatırdım.

BAJİFUYUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin