Büyüler 2

40 5 0
                                    


M

Magicus Extremos: İki ya da daha fazla büyücünün güçlerini birleştirerek onları daha güçlü yapar.

Magicum Penetrum: Üzerinde kullanılan büyücünün diğer büyülere karşı dayanıklılığını düşürür.

Melofors: Karşısındaki yaratığın kafasına balkabağı koyar.

Meteolojinx Recanto: Bulunulan ortamın hava olaylarını değiştiren bir büyüdür.

Mimblewimble: Kişinin bir süre büyü yapmasını engelleyen büyüdür.

Mobiliarbus: Ağaçları yerden yükselten büyü.

Mobilicorpus: Nesneleri veya direnç gösteren canlıları yerden yükseltmeye yarayan büyüdür.Morsmordre: Karanlık lordun işaretini çıkartır.

Muffliato: Büyünün hedefindeki kişi veya kişilerin kulaklarını çınlatan lanettir.

Mugala Toreteum: Muggleların büyülü yaratıkları (örk. Ruh emici ) görmesini sağlar.

Multicorfors: Kıyafetin rengini değiştirir.

Molliore:Yastıklama büyüsüdür,

N

Nox: Lumos"Maxima, Solem" etkisindeki ışığı söndürür. 

Nebulus: Asanın ucundan sis çıkarır.

O

Obliviate: Kişinin hafızasını değiştiren veya silen büyüdür.

Obscuro: Hedefin gözlerini bağlamaya yarayan büyü.

Oppugno: Bu büyüyle efsunlanan hayvanlar istenen kişiye saldırabilir.

Orbis: Hedefi zeminin içine çeker.

P

Pack: Eşyaları bavula yerleştiren büyüdür.

Partis Temporus: Usta kişilerin yapabileceği bir ateş büyüsüdür.

Patronus büyüsü: 'den ve diğer karanlık yaratıklardan korunabilmek için yapılabilecek, saydam hayvan şeklinde oluşan bir büyü çeşididir.

Periculum: Kıvılcım çıkartan büyüdür.

Peskipiksi Pesternomi: Cinperileri dondurma büyüsüdür.

Petrificus Totalus: Kişiyi dondurarak hareketsiz bırakan büyüdür.

Point Me: Asanın ucu pusula gibi kuzeyi gösterir.

Pomperia: Cisimleri patlatan büyüdür.Protego: Bir tür kalkan büyüsüdür.

Protego Diabolica: Yapan kişinin çevresinde ateşten bir koruma çemberi oluşturur.

Protego Maxima: Büyük bir koruma kalkanıdır 

R

Reducto: Uygulanan cismi patlatan, parçalayan büyüdür.

Refillio: Yeniden doldurma büyüsüdür.

Rennervate: Güçlü bir ayıltma büyüsüdür.

Reparifors: Bu büyü büyücüyü iyileştirebilmek için kullanılır.

Reparifarge: Başarısız olan biçim değiştirmeyi geri çevirmeyi sağlayan büyüdür.

Repello Muggletum: Muggleları bölgeden uzaklaştırmak için kullanılan büyüdür.

Repello Inimicum: İçinden geçen kişilerin parçalanmasına neden olan koruma büyüsüdür.

Revelio: Gizli nesneleri ortaya çıkarır.

Riddikulus: karşı kullanılan büyüdür.

Rictusempra: Uygulanan kişiye güçlü bir gıdıklama yaratan büyüdür.

S

Scourgify: Temizleme ve Yıkama büyüsüdür.

Scribblifors: Nesneleri tüy kaleme dönüştürür.

Sectumsempra: Karanlık bir lanettir. Uygulanan yerden kılıç geçirilmişcesine bir yara açıp uygulanan kişiye büyük bir şok ve yara verir. Ayrıca uygulanan yeri parçalamaya yarar.

Serpensortia: Asadan yılan çıkarma büyüsüdür.

Sersemlet:Sersemletme büyüsüdür.

Stupefy: Kişinin sersemlemesine sebep olan ya da büyücü ve asanın gücüne göre kişiyi havaya fırlatan büyüdür.

Silencio: Kurbanı dilsiz bırakan büyü.

Skurge: Yapıştırma büyüsüdür.

Slugulus Eructo: Hedefin salyangoz kusmasını sağlar.

Snufflifors: Kitabı fareye dönüştürür.

Sonorus: Sesi yükselten büyüdür.

U,T

Titillando: Hedef kişiyi gıdıklar ve zayıflatır.

Toplan: Eşyaları toplayan büyüdür.

Trace: Reşit olmayan büyücülerin yaptığı sihirsel aktiviteleri algılar.

Utfor: Sesini başka birine benzetir.

V,W

Vera Verto: Evcil hayvanları (baykuş, fare, kurbağa vb.) cam bir kadehe dönüştürme büyüsüdür.

Viento Iaculis: Rüzgarı kontrol etmeye yarar

Vipera Evanesca: Yılanları ortadan ikiye ayırıp yakarak yok eder.

Vulnera Sanentur: Yaralanan kişiyi iyileştirir ve kaybettiği kanı yapılan kişiye geri verir.

Waddiwasi: Yumuşak bir nesnenin havada uçup gösterilen hedefe gitmesini sağlayan büyüdür.

Wingardium Leviosa: Herhangi bir eşyayı uçurma büyüsüdür. İnsanlarda işe yaramaz

Y,Z

Yol Göster: Bu sözleri söyleyen kişinin asası, yatay bir düzlemde ucu kuzeyi gösterecek şekilde hareket eder.

Yuraune Cuasne: Bir su kütlesi yapıp düşmanınızın üstüne yağmur yağdırmayı sağlar.

Zihnefend: Bir kişinin zihnini kontrol etmeye, düşünceleri ile hatıralarını görmeye yarayan büyüdür. Bu büyü insanların zihnine girmeye yarar. Zor bir büyüdür.

Zihinbend: Zihnefend'in tersine büyüsüdür. Zihinbendarlar'ın zihnine Zihnefend ile girilemez.

 Zihinbendarlar'ın zihnine Zihnefend ile girilemez

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
hogwarts  (karışık )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin