Çok Konuşulan 9 Hogwarts Yasağı

19 4 0
                                    

1. Kaytaran Çerezkutuları

Fred ve George'un şaka dükkanı piyasayı sallamış olabilir ancak Hogwarts'ın kara borsasında yaptıkları kurnazlıklar unutulmadı. Belalı ikizler tarafından zekice planlanan, piyasaya sürülen ve satılan o kaçak mallar Filch, Mrs Norris ve ardından Profesör Umbridge'in dikkatlerini epey bir dağıtmıştı.

İkizler tarafından Hogwarts'a sokulan yaramaz eşyaların okula girişiyle mücadele etme girişiminin bir sonucu olarak Filch'in Weasley Büyücü Şakaları'ndan alınan her şeyi yasaklaması, tahmin edeceğiniz üzere o nesneleri daha da popüler yaptı ve hatta öyle ki yasaklı nesneleri zararsız birer eşyaymış gibi gizleyen özel Baykuş Sipariş Servisi başlamıştı.

2. Tazı Dişli Frizbiler

Hiçbir köpek, belki de zağar Fang dışındaki hiçbir köpek, bir Tazı Dişli Frizbi yakalamak istemez. Bu korku verici sivri dişleri olan oyuncak kendi etrafında gezinir ve sürekli olarak homurdanır. Kesinlikle ölümcül bir büyücülük oyunu.

Harry "her şeyin saklandığı yer" olarak da bilinen İhtiyaç Odası'na ilk kez girdiğinde nesiller boyunca öğrenciler tarafından diğer döküntülerin arasına alelacele istiflenmiş bir Tazı Dişli Frizbi koleksiyonu bulmuştu.

3. Aşk İksileri

Ergenlerle aşk iksirleri adeta ateş ve barut gibidirler. Ve Ron'un Harry yerine bir sürü Çikolatalı Kazan yiyerek keşfetme talihsizliğinde bulunduğu gibi, aşk iksirlerini ne kadar uzun süre muhafaza ederseniz zayıflamanın aksine o kadar güçlenirler.

Fred ve George sağolsun, kendilerini gönül işleri konusunda şanssız hissedenler aşk iksirlerini parfüm ya da öksürük şurubu şeklinde gizlenmiş olarak Weasley Büyücülük Şakaları'ndan sipariş edebilirler.

4. Baruffio'nun Beyin İksiri

Sınavlara çalışmak büyücüler için bile oldukça zor bir şey, o nedenle Harry ve Ron S.B.D.leri gözden geçirirken Ravenclaw'lu Eddie Carmichael tarafından teklif edilen bir şişe Baruffio'nun Beyin İksiri tarafından akılları çelinmişti. Ne yazık ki Hermione, Sınıf Başkanı sıfatıyla iksire çoktan el koymuştu bile.

5. Hatırlatıcı

Hatırlatıcı küre şeklinde ve kağıt hafifliğinde, bir şeyi unuttuğunuzdarengi değişen bir nesnedir. Çıldırtıcı şekilde size neyi unuttuğunuzu hatırlatmazancak Hogwarts'ın sınav salonlarından size bir ipucu vermeye çalışabilir diyeyasaklanmıştır.

6. Otomatik-Cevap Tüy Kalemi

Oldukça bariz sebeplerden dolayı Büyücü Sınav Otoritesi, Hogwarts öğrencilerinin Otomatik-Cevap Tüy Kalemi bulundurmalarına pek de sıcak bakmıyor.

Telefonlardaki T9 özelliğininbüyücülük versiyonu gibi bir şey olan bu tüyler, beyninizde olmayan tümbilgileri sınav kağıdına yazmanızı sağlıyor. Maalesef, AyrılabilirKopya Manşetler ile Kendini – Düzelten Mürekkep de benzer sebeplerdendolayı sınav dönemlerinde pek hoş görülmüyor

7. Tekrar – Vuran Bumerang

Ne yazık ki Harry'nin Hogwarts'ta olduğu dönemde karşılaştığımız bir Tekrar – Vuran Bumerang olmadı ancak Harry'nin dördüncü yılında Filch'in yasaklı listesinde bir görünmüştü. Bir tanesiyle bile tanışmamış olabiliriz ama esasında bildiğimiz bumerangın bir tık daha öfkelisi oluyor.

8. Çığlık Atan Yo-yo'lar

Yo-yo'lar pek çoğumuzun sevdiği nesneler olsa da da sihirli versiyonlarını idare etmek epey güç çünkü sesleri inanılmaz derecede ince ve yüksek. Bu da yine Harry'nin dördüncü yılında, muhtemelen Hogwarts ahalisinin işitme sağlığını korumak adına yasaklanmıştı.

hogwarts  (karışık )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin