Şimdiye kadar tasarlanmış büyülerin hiçbiri, büyücülerin İnsan bedeninde iken herhangi bir yardım almaksızın uçmalarını mümkün kılmıyor. Kanatlı yaratıklara dönüşebilen birkaç animagus uçmanın keyfini sürüyor, ama onlarında sayıları çok az. Biçim değiştirme sonucu kendini bir yarasaya dönüşmüş bulan cadı ya da büyücü ise Uçabilir, ama bir yarasanın beynine sahip olduğundan, daha uçmaya başladığı anda nereye gitmek istediğini unutacaktır.Havalanma oldukça yaygındır, ancak atalarımız yerden bir buçuk metre yükseklikte süzülmek ile yetinmiyorlardı. Daha fazlasını istediler. Kuşlar gibi uçmak, hem de bunu üstlerinde kuş tüyleri çıkmadan yapmak istiyorlardı.
Artık İngiltere'deki her Evde en az 1 tane uçan süpürge bulunduğu gerçeğini öylesine benim sevmişiz ki, şöyle bir durumda kendimize Bunun nedenini pek sormuyoruz. Süpürge denen o mütevazi şey ,Niye ulaşımında olmasına yasal olarak izin verilen tek nesne olmuş? niye batıdaki Bizler, Doğulu kardeşlerimizin onca sevgiye halıyı benimsememiş? niçin Uçan fıçıları, Uçan koltukları, uçağın güveçlerin seçmemişiz de niçin süpürge seçmişiz?
Cadılar ve büyücüler, güçlerinin nelere kadir olduğunu fark edilebilecek Muggle komşularının bu durumdan onlardan faydalanmaya çalışacağınız anlayabilecek kadar zeki idi Onun için, uluslararası sırları tüzüğünün yürürlüğe girmesinden Çok önce de Kendilerini gizli tutuyorlardı. Evlerinde bir uçuş aracı bulunduracaklarsa, bunun dikkat çekmeyen, saklanması kolay bir şey olması gerekiyordu. Süpürge Bu amaç için idealdi; mugglelar tarafından görülmesi durumunda hiçbir açıklama, hiçbir mazeret gerektirmiyor oldu, ucuzdu ve taşıması kolaydı. Yine de büyü ile uçabilecek hale getirilmiş ilk süpürgelerin birtakım dezavantajları vardı.
Kayıtlar, Avrupa'daki cadıların büyücülerin uçan süpürge kullanımının çok eskiye, milattan sonra 962 ye uzandığını gösteriyor. Bu dönemden kalan yaldızlı bir Alman el yapması, yüzlerinde büyük bir rahatsızlık ifadesi ile süpürgelerinden inmekte olan 3 sihirbazı resmediyor.İskoç büyücü Guthrie Lochrin,1107 de yazdıği metinde MontRose dan Arbroath yaptığı kısa süpürge yolculuğunun ardından Kıymık dolu bir popo ve küme küme şişliklerden mustarip olduğundan yakınıyor.
Londra'daki Quidditch Müzesi'nde sergilenen Ortaçağ'dan kalma bir süpürge, Locherin'in ne tür bir rahatsızlık yaşadığı hakkında bize bir fikir veriyor. Cilalanmamış DişBudak Ağacından yapılma gövdesi ve bir ucuna baştan savma bir biçimde tutuşturulmuş ince fındık dallarından oluşan kuyruğuyla, süpürge ne rahat aerodinamik.Süpürge uygulanmış büyülerden yine basit büyüler: sabit bir hızda ileri doğru gidebiliyor; yukarı çıkabiliyor, aşağı inebiliyor ve durabiliyor. Hepsi o kadar.
O günlerde büyücü aileleri kendi süpürgelerinin kendileri yaptığından, Bu ulaşım araçları hız, rahatlık ve idare edebilirlik açısından büyük farklılıklar gösteriyordu. Amca 12. yüzyılda büyücüler hizmette takası öğrendiler.Böylece becerikli bir süpürge imalatçısı, süpürge verip karşılığında kendisinden daha iyi iksir yapan komşusundan iksir alabiliyordu. Süpürgeler daha konforlu hale geldiğinde, artık A noktasından B noktasına ulaşmak için kullanılan bir araçtan ziyade, Sırf zevk için bilinen araçlar oldular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hogwarts (karışık )
FanfictionKaybettiğimiz şeyler sonunda bir yoluyla bize geri gelirler, her zaman umdupumuz gibi olmasada - Luna Lovegood- *Kitabın içinde trash ,bildiğim ve yeni öğrendiğim, bu ilginçmiş dediğim şeyleri paylaşıyorum .Hayranı olduğumuz e...