Simya
J.K.Rowling'e göre, yazar bu antik ve özelleştirilmiş ders öğrencilere aslında daha ileriki yıllarında öğretilecekmiş. Nicolas Flamel bir Simya tutkunuydu. Ve elbette bu bilgi bizim Felsefe Taşı'nın başlangıç pratiği oldu. Ancak Felsefe Taşı kulağa her ne kadar muhteşem gelse de Simya ilmi üzerine çalışmak muazzam yozlaşmaları da beraberinde getiriyor.
Aritmansi
"Aritmansi berbat bir şeye benziyor."
Hermione ciddiyetle, "Ah, hayır, harika!" dedi. "Benim en sevdiğim ders. Aritmansi-"– Harry Potter ve Azkaban Tutsağı
Aritmansi Hermione'nin en sevdiği derslerden biriydi. 'Muhtemelen kendisi en zor derstir!' Dersi Profesör Vector veriyordu ki kendisi bir cadıydı. Aritmansi'yle ilgili pek fazla bilgi edinemedik ama kesinlikle Hermione'nin yabana atamayacağı bir dersti bu. Öyle ki Aritmansi'nin test kitabını yastık olarak kullanacak duruma gelmişti.Muhtemelen Hermione'nin ruhsuzca mantıklı olan zekasına iyi gelen bir dersti. Aynı zamanda eğer bankacılık sektörü arzuladığınız kariyerse ve Gringotts Büyücü Bankası'nda bir Lanet-Kırıcı olmak istiyorsanız mutlaka Aritmansi görmeniz gerekiyor.
Muggle Araştırmaları
"Herkes Muggle Araştırmaları'nın zayıf bir seçenek olduğunu söylüyor, ama ben şahsen büyücülerin sihirden uzak toplumu iyi kavraması gerektiğini düşünüyorum. Özellikle de onlarla yakın temas halinde çalışıyorsan- babama bak mesela, sürekli Muggle işleriyle uğraşmak zorunda.
-Percy Weasley, Harry Potter ve Sırlar Odası
Hermione, Muggle Araştırmaları dersini üçüncü yıllarındaki sınavdan yüz üzerinden 320 aldıktan sonra bırakmıştı. Ancak tüm bunları yapmasının Zaman Döndürücü sayesinde olduğunu düşünürsek, nihayetinde dersi bırakması bizim için sürpriz olmadı.
Ron'un bu konuda haklılığı olduğunu varsayabiliriz. Cidden, sihir dururken Muggle'lar üzerine çalışmak ister miydin? Tabii eğer son derece meraklı bir cadı ya da büyücüysen durum farklı.
Sihir Tarihi
"En sıkıcı dersleri ise Sihir Tarih'ydi ve bir hayalet tarafından verilen tek dersti."
-Harry Potter ve Felsefe Taşı
Dersin öldükten sonra hayalet haliyle umursamazca öğretmeye devam eden Profesör Binns tarafından veriliyor oluşu, onun Hogwarts okulundaki en "ruhsuz" ders olmasının önüne geçemiyor.
Bathilda Bagshot tarafından yazılan Sihir Tarihi en azından işe yarar bir kitaptı: Hermione'nin Godric's Hollow ve Gryffindor'un kılıcı arasındaki bağlantıyı fark etmesine yardımcı olmuştu ve bu da Bagshot'un evine küçük bir ziyarete kapı aralamıştı ki bildiğimiz gibi, o evde hiç beklemediğimiz şeyler gerçekleşmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hogwarts (karışık )
FanficKaybettiğimiz şeyler sonunda bir yoluyla bize geri gelirler, her zaman umdupumuz gibi olmasada - Luna Lovegood- *Kitabın içinde trash ,bildiğim ve yeni öğrendiğim, bu ilginçmiş dediğim şeyleri paylaşıyorum .Hayranı olduğumuz e...