1)Ron'un patronusu su samuru kovalamasıyla bilinen bir jack russell teriyeri, hermione'ninki ise su samuru.
2)Fred'i ölümünde sonra George bir daha patronus büyüsü yapamadı .
3)Dumledorenin adı eski İngilizce'de "Bumblebed" yani "yabanarısı" anlamıa gelmektedir.
4)· Daha çalışkan bir hava yaratmak için Hogwarts öğrencileri ders sahnelerinde ödevlerini yapıyorlarmış.
5)· Ford Anglia( uçan araba), Şamarcı Söğüt sahnesi için gerçekten parçalanmıştır.
6) Voldemort bir böcürt görürse büyük ihtimalle en korktuğu şey kendi öLümüdür.
7)Tom riddle'nin adı her ülkede tom riddle değildi." I am lord voldemort " anargamını yapabilmek için tom morvale riddle'ın adı dillere göre değiştirilmiştir. öreğin: danimarkada romea g.detlev jr.adındadır.
8)Stephen King'in J.K. Rowling için " J.K Rowling kendine 7 tane hortkuluk yarattı. Ruhunun her bir parçasını Harry potter kitabına koydu. Bu şekilde sonsuza dek yaşayabilecek." demişti.
9)· Sihir bakanlığına gitmek içi "6-2-4-4-2" rakamları tuşlanıyor. Bu rakamların bir anlamı var İngilizce "sihir "anlamına gelen "magic" kelimesini oluşturur.
10) Zümrüdüanka yoldaşlığının kurucuları:
Sirius Black
Albus Dumbledore
Reberus Hagrid
Frank ve Alice Longbottom
Remus Lupin
Deli Göz
Severus Snape
Minerva McGonagall
Lily ve James Potterdır.
11)Hagrid,Gryffindorludur.
12)· Belatrix Latince" savaşçı kadın" demekmiş.
13) Mcgonagall savaştan 14 yıl sonra bir iksir kazanının patlaması sonucu hayatını kaybetti.
14) Ginny nesillerdin doğan tek weasley kızıdır.
15)Fred küçükken Ronu oynayacağı örümceğe çevirdiği için Ronun örümcek fobisi vardır.
16) Seçmen şapka aslen Godric Gryffindora aittir.
17) Çapulcu hartasının asıl amacı muziplik değildir. Remus kurt adama dönüştüğü zaman ona ulaşabilmek.
18) J.K Rowlingin söylediğine göre büyücülük dünyasında 11 adet büyücülük okulu vardır.
19) Quiddicht J.K Rowlingin bir erkek arkadaşıyla tartışması sonucu ortaya çıktı.
20) Lucius Malfoy oğluna bebekken Muggleleri aşağılayan masallar anlatırdı.
21)Narcissa Malfoy,Andromeda Tonks ve Bellatrix Lestrange kardeştir.Andromeda bir Muggle ile evlendiği için Black ailesinden dışlandı.Nymphodera, Andromedanın kızıdır. Bellatrix Lestrange, kuzeni Sirius Black ve yeğeni Nymphodera Tonks'u öldürmüştür.
22)· Bill Weasley karakterini oynayan Dumhmoll Gleesen, Deli Göz Moody'yi oynayan Brenden Gleesen'ın oğludur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hogwarts (karışık )
FanfictionKaybettiğimiz şeyler sonunda bir yoluyla bize geri gelirler, her zaman umdupumuz gibi olmasada - Luna Lovegood- *Kitabın içinde trash ,bildiğim ve yeni öğrendiğim, bu ilginçmiş dediğim şeyleri paylaşıyorum .Hayranı olduğumuz e...