Üç Affedilmez Lanet

40 5 0
                                    

1) Avada kedavra ;

Öldüren lanet olarak bilinen avada kedavra laneti karanlık sanatlardan olan affedilmez lanetlerdendir. Bir insana yâda varlığa yapıldığı zaman acısız ve hemen bir ölüme neden olur. Ölen canlıda hiçbir fiziksel iz görünmez. Bu lanete karşı yapılabilecek tek şey kendini kurban ederek öbür canlıyı korumaktır. Bu lanetten korunmak için fiziki bir koruma kullanılabilir. Eğer büyü bir canlı dışındaki hedefe yapılırsa yeşil bir ateş veya patlama ortaya çıkabilir. Bu laneti başarılı bir şekilde gerçekleştirebilmek için ciddi bir yetenek gereklidir. Öldüren laneti sözsüz bir şekilde gerçekletirmek için çok yoğun bir konsantrasyon gerekmektedir.

2) Cruciatus :

İşkencelaneti olaraktan bilinen cruciatus laneti, imperios laneti gibi büyücülüktarihindeki en güçlü ve en şeytani lanetlerden birisidir. Bu lanet kurbanı üstündebaşı ile uygulandığında kurban çok yoğun ve dayanılamaz bir acı hisseder. Kurbanafiziksel olarak acı vermemesi fakat acı etkenlerini tetiklemesi ile bilinir. Bulaneti başarılı bir şekilde uygulamak için gerekli olan kelimeyi söylemekyeterli değildir. Bunu yapan cadı veya büyücü kurbana acı çektirmek için çokbüyük bir istekte olması gerekmektedir. Bu laneti yarattığı  acı bir insanın hayatı boyunca çektiği acılardan çok daha öteside olarak tanımlanmaktadır.Etkisi o kadar yoğundur ki uygulanan kişi bayılmayı arzulamakla kalmaz ölmek ister. Uzun süre maruz kalındığında akıl sağlığı yitirilebilir.Longbottom çiftinde görüldüğü gibi .

3)İmprerius;

Düzgün bir şekilde yapıldığı zaman yapılan kişinin direnme kabiliyeti ne kadar güçlü olsada kurbanı kontrol altına alır. affedilmez lanetlerin içinde en az zarar veren lanettir.Lanetin etkisi geçtiği zaman kişi lanetlendiği süre zarfındaki acıları yaşamaya başlar.

hogwarts  (karışık )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin