DURSLEY AİLESİ

15 4 0
                                    

Petunia ve Vernon iş yerinde tanıştılar. Ailesinin cadı kız kardeşine daha çok değer vermesinden ötürü suratı sürekli sirke satan Petunia Evans bir sekreterlik kariyeri peşinden Cokeworth'u terk edip Londra'ya geldi. Bu da acayip dik kafalı, maddiyata önem veren büyüye tamamıyla uzak Vernon Dursley ile tanışacağı bir ofis işini beraberinde getirdi. İri cüsseli boynu sanki olmayan bu çaylak yönetici Petunia'ya adeta erkekliğin tanım gibi gelmiştir. Petunianın ilgisini geri çevirmemesinin yanı sıra tam Petunia'nın istediği gibi sıradandı. Tamamen düzgün bir arabası vardı. Sıradan şeylerle alakadardı. Çoğunlukla dünyadan ve kendi hakkında sıradan şeylerden bahsedildikten birkaç randevu sonrası Petunia bu adamın parmağına yüzüğü taktığını hayal eder olmuştu. Vernon Dursley en düzgün şekilde annesinin oturma odasında dizi üzerinde evlilik teklifinde bulunduğunda Petunia hemen kabul etti. Kafasını kurcalayan tek şey nişanlısının cadı kız kardeşi için ney düşüneceğiydi.

Potter'lar ile çiçeği burnunda nişanlı çiftin ilk görüşmeleri oldukça kötü geçti ve sonrasında kötüleşmeye devam etti. James Vernon'u komik buldu ve bunu sonuna kadar gösterdi. Gece Petunia ve Vernon'un restorandan bir hışımla terk edişi ve Lily'nin gözyaşı içinde kalışı ile biterken James Vernon ile arasında sorunu en kısa sürede düzelteceğine dair söz verdi. Bu asla gerçekleşmedi.

Petunia Lily'nin nedimelerinden biri olmasını istemiyordu. Bunun sebebi sürekli onun gölgesinde olmak istememesiydi. Bu Lily'i çok kırdı. Petunia evlendi ve Privet Drive 4 numarada mutlu ve güvendeydi.

Petunia'nın bundan sonra kız kardeşiyle çok az teması oldu. Düğünlerine bile katılmadılar. Petunia kardeşi ile son iletişimi Harry'nin doğuşunu müjdeleyen Lilynin mektubuydu. Petunia onu çöpe attı. Bir süre sonra kapılarında Harry'ı buldular. Tek güvende olacağı tek yer annesinin kanından olan biriyle olmasıydı. Dumbledorun mektubunda yazan şok edici şeyleri okuyup, Lilynin ne kadar cesur bir şekilde can verdiğini öğrendiğinde Petunia Harry'i yanlarına almaları ve Dursleyle birlikte büyümelerinden başka bir seçenek olmadığını düşündü. Kendi yaptığı hatanın bedelini kin kusarak Harry'i cezalandırarak yaptı. Vernon'un nefreti ise Harry'nin James'e benzeyişinden oluştu. Voldemort onları o kadar çok korkutmuştu ki sürekli bir araba kazasında öldüklerini söylediler. Ve neredeyse kendileri de inandılar.

J.K Rowlingin Dursley'ler hakkında söyledikleri;

Vernon ve Petunia isimleri ilk yaratıldıkları gibi kaldı ve çoğu karakterde olan birkaç isim denemesinden geçmediler. Vernon önemsemediği bir isim, Petunia ise biz çok küçükken kız kardeşimle Dianne ile uydurduğumuz oyunlarda sevimsiz kadın karakterlere verdiğimiz bir isimdi.

 Vernon önemsemediği bir isim, Petunia ise biz çok küçükken kız kardeşimle Dianne ile uydurduğumuz oyunlarda sevimsiz kadın karakterlere verdiğimiz bir isimdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

lütfen oy veririmisiniz.

hogwarts  (karışık )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin