Sizden gelen geri dönüşler benim için çok önemli.
Lütfen bölüm hakkın da ki düşünceleriniz belli olsun.
Tek tek okuyacağımdan emin olabilirsiniz.
| Bölüm Türküsü |
Halit Bilgiç - Ben sevince başka olurum
◇◇◇◇◇
YAZAR'DAN
İnsan kalbi ayna gibi derlerdi. Bir kötü söze bile dayanağı olmayan bu ayna bazen ise kalpleri de hiçe sayardı.Aymira'nın kalbinde ki ayna o kadar pusluydu ki kalp kırmanın onun nezlinde dobralık olduğunu savunur kendini hep içinde haklı çıkarırdı.
Etrafta ki çoğu insan bu yüzden onunla pek muhabbetti olmaz ellerinden geldiğince Aymira'nın ansız gelen öfkesinden kaçınırdı.
O puslu aynanın bir de gerçek yüzü olsada kimse bundan haz etmez sadece gördüğü kişiliğe göre yorum yapardı.
Mahalleden herhangi birini kenara çekip aymira nasıl biri diye sorsa verilecek üç cevapta hazırdı.
Sinirli, sivri dilli ve tabiki de hiç şüphesiz hazır cevap olurdu.
Mahallede ki çoğu orta yaşlı kadın dedikodunun dibine vursada ondan çekindikleri için dillerine aymira'nın ismini bile almıyordu.
Aymira , onların üzerin de öyle bir etki etmişti ki dışarıdan bakan her insan bunu nasıl başardığını Belkide deli gibi merak ediyordu.
Şimdi ise ilk defa kendi içinde bulunduğu durumdan delicesine haz etmese de omzuna binen pişmanlık ilk defa kalbini yiyip bitiriyordu.
Babasına ve onun ailesine olan öfkesi gözünü öyle bir döndürmüştü ki hiç istemese de halil ibrahimin yetimliğine kadar vurmuştu.
Aymira'nın gece yarısından beri kendi başına ne yapacağını ya da nasıl özür dileyeceğini bilemese de sabahın güneşine kadar gözüne uyku girmemişti.
Beyaz renli dolabının önün de daha sabahın yedisi olmasına rağmen giyeceği elbiseyi seçiyordu.
Ev halkının çoğu uykudaydı diye düşündü. Muhtemelen yarım saate kalmaz hepsi ayaklanırdı .
Bu yüzden elini çabukluğu ile askılıkta duran elbiseyi aldığın da üzerinde ki pijamalardan çoktan kurtulmuştu bile ?
Ev halkı uyanmadan gidip gelmesi gerekiyordu.
Bunun için ise en fazla yarım saatim var diye düşünürken elbisesini çoktan giyinmişti bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİVASLI ( REİS SERİSİ 1 )
Teen FictionBir adam, çok sevdi o kadar çok sevdi ki , sevgisi kara sevdaya, özlemi acıların en büyüğüne dönüştü. O kadar çok sevdi ki ? Sevdası yüreğin de bir filiz gibi büyüyüp koca bir ağaç oldu , dalların keskinliği sol yanını kanatsa da bu acıyı buruk bir...