Ben diyorum ki bu reis serisini üçlü yapalım (:Ve kitabı beklemeden yayınladım. Bu bölümden hemen sonra sizi oraya beklerim.
Bu arada oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
İyi okumalar dilerim..
|Bölüm türküsü |
Cengiz Özkan - Bir ay doğar
◇◇◇
•YAZAR'DAN•
Akşamın seher vakti yavaş yavaş gelincik mahallesine çökmeye başladığın da artık ışıltılı güneş batmış sadece gerisinde turuncu bir kızıllık bırakmıştı.Bugün günlerden pazardı. Tüm insanlar bir yana dağılmış , tatil gününü sakince geçirirken hikmet bey ise ailesi ile beraber bahçelerinde mangal yapma çabasına girmişti.
Oğlu osman ile beraber mangalın başında etlerin yanmaması için çabalarken dila hanım ve kızı esma ise salataları , mezeleri hazırlıyordu.
Anne , kız kendi hallerinde mutfakla ilgilenirken yukarı katta ki odasında oturan Aymira ise kulağın da ki kulaklıkla telefonundan film izliyordu.
O hep kendi halindeydi..zorunlu olmadıkça o masada yeri olmadığını bildiği için kendini hep geriye çekiyordu.
Dikkatini her ne kadar telefonuna vermek istesede tek kulaklığını takmadığı için aşağıdan gelen sesleri çok iyi duyuyordu.
Dila hanım kızı ile bu evde keyif yapması içten içe onu sinir ederken uzandığı yataktan doğrularak filmini kapatmıştı.
Guruldayan karnı adeta ben acıktım dercesine ses verdiğin de saatlerdir çıkamadığı yataktan sonunda adımını atabilmişti.
Üzerinde ki şortlu pijamalarla çıkamayacağı için dolabından siyah uzun kollu ince bir badi alırken, dizinin bir karış altına gelen gri renkli eteğini de almıştı.
Hızlıca üzerini giyerek uzun kızıl saçlarını geriye doğru attığın da telefonunu yanına alma gereği duymadan evde giydiği siyah babetleri ayağına geçirerek odasından çıkmıştı.
Bilerek kapıyı sertçe kapattığın da bir kaç dakika önce aşağıdan gelen gülüşme sesleri bu yaptığı ile susmuştu.
İşittiği sessizlikle dudağı kıvrıldığın da teker teker merdivenlerden inerek sola döndüğün de mutfakta işlerini yapan anne - kıza bakmıştı.
"Aymira esma da seni çağıracaktı. Hadi baban etleri hazırladı yemek yiyeceğiz"
İlk önce reddetmek istesede aklına düşen acıkan midesi ile onlara göz devirerek en önde küçük bahçelerine çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİVASLI ( REİS SERİSİ 1 )
Ficção AdolescenteBir adam, çok sevdi o kadar çok sevdi ki , sevgisi kara sevdaya, özlemi acıların en büyüğüne dönüştü. O kadar çok sevdi ki ? Sevdası yüreğin de bir filiz gibi büyüyüp koca bir ağaç oldu , dalların keskinliği sol yanını kanatsa da bu acıyı buruk bir...