_پیتررررر.
صدای داد گوئن پیتر رو از افکارش بیرون کشید.پیتر گوشش رو گرفت.
_چرا داد زدی؟_چون هفت بار قبلش صدات کردم.
دست به سینه شد._اوه...هه هه...خب یکم تو خودم رفتم.
و لبخند نصفه نیمه ای زد.گوئن به میز پیتر تکیه داد.
_بگو چته._ها؟
گوئن صدایی از حرص داد.
_من به زبون فضایی ها حرف نمیزنم....خیلی واضح به زبان شیرین پارسی پرسیدم چی شده که انقدر تو خودتی؟ این حالت اصلا شبیه تو نیست.پیتر یکم سکوت کرد.
اون و پیتر زیاد نزدیک نبودن، فقط چند بار تو مدرسه هم رو دیده بودن و اینجا...اونها هردو با هم قبول شدن ولی تو دپارتمان های مختلف بودن و کم همو میدیدن.پیتر پشت گردنش رو گرفت.
_یه مشکل حل نشدنی دارم....فعلا.گوئن به پیتر زل زد.
_میدونی که همه مشکلات قابل حل شدنن فقط راه حلشو باید پیدا کنی.
به زبان ساده بگو چی شده که بتونم بهت راه نشون بدم.پیت باز هم سکوت کرد و بعد یکم فکر جواب داد.
_میدونی از اینکه اینو بگم خوشم نمیاد یه جورایی خجالت آور ولییییی....
دنبال یه روش خوب برای گفتن گشت.
_به کار نیاز دارم.
اینطوری بهتر بیان شد._نیاز مالی؟
_شدید.
یکم سکوت....
_بلدی کار خونه کنی؟
این سوال گوئن باعث شد پیتر به طرز وحشتناکی سرخ بشه و از خجالت سرش رو تو دستش کنه...چیزی که تو سر پیتر اومد از اون خدمت کار هایی بود که لباس سیاه سفید با دامن کوتاه و جوراب بلند میپوشن اومد.
_خدای من این چه سوالی بود...._هی آروم....کارای خونه برای پسرا بد نیست دو من یه کار سراغ دارم.
_من بلدم ولی نمیرم خونه مردم.
پیتر زمزمه کنان داد زد._پارکر من که نگفتم برو رقص میله کن....
گوئن سرش رو خاروند.
_مرد من واقعا تو بیان منظورم فاجعم.
یکم فکر کرد.
_ببین من خودم قبلا کار خونه مردم و کردم و....
انگشتش رو بالا گرفت.
_برای منحرفا کار نکردم.....یه سریا واقعا بلد نیستن کار خونه کنن یا وقت ندارن.پیتر خودش رو گرفت.
_صادقانه بگم از اینکه کار خونه مردم و کنم...
پیتر موند چی بگه._نگو خجالت میکشی.
سکوت پیتر جواب گوئن رو داد.
_میخوای برای یه نفر که تنهاست کار کنی؟پیتر یکم فکر کرد.
_گوئن واقعا برای حرف های گرم و تلاشت برای کمک ممنونم ولی این ایدا صد تا مشکل داره....اولا کجا باید کار کنم؟ دوم اگه برای یکی شخصی کار کنم از کجا بفهمم طرف منحرفی چیزی نیست؟ و در....
YOU ARE READING
more like you
Fanfictionچجوریه که عشق دو طرفه باشه وقتی فقط یه نفر از همه چیز خبر داره؟ شیپ:استارکر +18 (یه چپتر) پایان خوش تضمینی