سخن نویسنده: Bello
خب دوستان من به یه کشفی رسیدم که تو اون فهمیدم دیسکود کلا کاربردش برای گیر هاس و... اصلا برای چت و این چیزا نیست😑پس بابت کمبود دانشم پوزش میطلبم و...دیگه ببخشید.
این چپتر +18
امیدوارم از این چپتر لذت ببرین. ❤
لطفا vote بدین و کامنت بزارین 🥰***
حدودا یه ماه از شروع کار پیتر تو خونه استارک میگذشت....
تو این مدت با آقای استارک بیشتر آشنا شده بود، تو شرکت جایگاهش مشخص شده بود و با یه گروه کار میکرد، برای استارک قهوه میبرد، تو مدرسه با ند حرف میزد و گاها با تونی چت میکرد بیشتر ازش مشاوره میگرفت و....
آیرون ددی...
در اون مورد خیلی چیزا شده بود.. از بعد عکس شکم و سینش یه مدت بود که سکست میکردن (sexting. برای کسایی که نمیدونن سکست یعنی چت سکسی) و امروز روز موعود بود...
بعد مدت ها رابطه مجازی تصمیم داشتن با هم ویدئو کال کنن...اون شب می خونه نبود پس پیتر آزاد بود هرکاری که میخواد بکنه....
با فکر قرار امشب میز شام استارک رو جمع کرد و نخودی خندید.
_تو سرت جک میگی میخندی؟
استارک از پشتش گفت._ها نه نه...
یکم خندید.
_فقط خوشحالم.
نیشش تا بناگوشش باز بود.استارک یکم نزیک شد.
_آدم بیخود و بی دلیل خوشحال نیست... اونم در این حد،..
و ابرو بالا انداخت طوری که دنبال جوابه...پیتر یکم سرش رو انداخت پایین و سرخ شد.
_خب من امشب....
پاهاش رو تکون داد.
_با یه نفر قرار دارم.
و دوباره لبخند بزرگش شکل گرفت.استارک پوزخند زد.
_انقدر برای یه قرار خوشحالی؟پیتر بدون اینکه تو چشمای استارک نگاه کنه سرش رو تکون داد.
_خب کارت که تموم شده.... برو به قرارت برس...
_ها؟...واقعا؟
پیتر از مهربونی استارک متعجب شد._آره پسر.... خانم جماعت رو منتظر نزار...
_آقا...اون مرده.
پیتر فهمید چی گفت._دیگه بدتر.... برو برو، کیش کیش...
و پیتر رو هل داد که بره.***
پیتر باید از آقای استارک یه تشکر درست حسابی بکنه... اون مرد تو این مدت خیلی باهاش مهربون بود و هواش رو داشت.
اتاقش رو مام تمیز کرد و یه زاویه خوب برای دوربینش انتخاب کرد...
دوباره ضربان قلبش بالا رفت.
در کشوش رو باز کرد و لباسی که قایمکی خریده بود رو تنش کرد...
یه تاپ نیم تنه سفید و یه شلوارک خیلیییییی کوتاه و تنگ آبی کمرنگ....که یکم از باسنش رو هم نشون میداد.
اون بدن نما ترین لباسی بود که تو فروشگاه عادی میفروختن.
VOUS LISEZ
more like you
Fanfictionچجوریه که عشق دو طرفه باشه وقتی فقط یه نفر از همه چیز خبر داره؟ شیپ:استارکر +18 (یه چپتر) پایان خوش تضمینی