Зима міцно тримала місто у своїх холодних обіймах. Природа завмерла в очікуванні тепла. Стовпчик термометра вже декілька тижнів танцював у зоні мінусів, нагадуючи своїй господині про необхідність вдягати шапку та рукавички, коли та виходить на вулицю.
Будильник напружено дзеленчав про те, що вже потрібно виходити на роботу. По кімнаті було розкидано безліч речей, чайник надривно свистів на кухні, а Оксана знову запізнювалась.
Молода блондинка, одягнувши одну шкарпетку і светр, метушливо шукала звітні документи на комп'ютері, які завершила заповнювати пізно вночі, щоб перекинути виконану роботу на флешку.
- Та де ж ти, - шепотіла дівчина, перебираючи файли та папки, що хаотично зберігала на робочому столі.
Відшукавши нарешті необхідний документ, Оксана побігла на кухню, розуміючи, що каву вона сьогодні вже не питиме вдома і звичний ритуал доведеться перенести в офіс.
Мобільний телефон весело завібрував на столику і ранковий хаос продовжився під один з сучасних ліричних хітів, які молода дівчина поставила на виклики у своєму телефоні.
- Ксюш, ти вже приїхала? Зайди в нашу улюблену кондитерську за тортиком. У головного бухгалтера день народження, а ми забули купити подарунок, - з динаміка бадьоро пролунав голос Світлани, близької подруги та колеги Оксани.
- Ні, я ще навіть не виїхала, не встигаю, - нервово відповіла блондинка, перемикаючи телефон на гучний зв'язок. Дівчина скакала по кімнаті на одній нозі, намагаючись натягти вузькі джинси на теплі зимові колготи, які вдягнула, скинувши самотню шкарпетку. - Може когось з хлопців відправите, а?
- Та там просити не має кого, сама знаєш, які вони в нас ліниві, - фиркнула Світлана. - До речі, про тебе вже запитував директор, його виконання звіту дуже цікавить, ну того, який ти вчора мусила здати, так що давай швидше.
- Дідько... так, вже біжу, - втративши рівновагу, Оксана впала на ліжко і, визнавши перемогу одягу в їх довічній боротьбі, пішла до шафи за теплою довгою спідницею, яку можна було одягнути з зимовими чоботами.
Дорогою до зупинки дівчина двічі дивом втримала рівновагу і не розпласталася на тротуарі.
Побачивши своє маршрутне таксі, блондинка пришвидшилась і знову активно замахала руками, послизнувшись на замерзлій калюжі, яку припорошило снігом.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Легенди Зими. Криве дзеркало казок
Paranormal*Короткі містичні історії, що показують особистісні та соціальні проблеми через призму відомих з дитинства казок* Книга-2 з серії -Коло Року- (літературні смаколики до зимових свят і Йолю зокрема) Світ магії та інфернальних сутностей тісно перепліта...