Вікторія зачаровано спостерігала за ілюзорними серцями, які кружляли в повітрі, вимальовуючи неймовірні траєкторії і залишаючи за собою рожевий слід, що злітав на підлогу перламутровими блискітками.
- Ой, вибачте, - рудоволоса дівчинка помітила вчительку і дивовижний танок сердець припинився, так як ті перетворилися на легкий туман, що за декілька секунд розтанув у повітрі. - Ми до Дня Валентина ілюзії готуємо.
Учениці, які практикували магічні конструкти прямо в кабінеті математики, перед початком уроку, зашарілися, пояснюючи відьмі свою незвичайну поведінку.
- Ні, ні, все гаразд, - Вікторія щиро усміхнулася, щоб зняти напругу. - У вас дуже гарно виходить, я раніше такого ще не бачила.
- О, так ми багато чого вивчили, - зраділи дівчата. - Вміємо вже справжній сніг викликати, купідонів та сердечки створювати, мерехтливих світляків і зірки. А ще почали тренуватися в створенні ілюзорних туманностей та галактик. Ми покажемо!
Після цих слів Вікторія не встигла сказати жодного слова, так як навколо неї закружляли жваві хлопчаки з луками, які намагались поцілити у різнобарвні серця, що знову закружляли в хороводі. Зі стелі почав падати лапатий сніг, а посеред класу утворилася гігантська туманність з міріадами зірок, вона невпинно поширювалась приміщенням, захоплюючи все більше місця.
Вікторія підставила долоню і велетенська сніжинка плавно опустилася на неї, легенько поколюючи шкіру через свою крижану структуру.
- Вони справжні, - прошепотіла вчителька, зачаровано розглядаючи весь той безлад, що почався в кабінеті.
Раптово посеред туманності сформувалась чорна пляма, до якої потягнулись всі елементи, які її оточували... через пару хвилин підручники та зошити почали дивно рухатися, переповзаючи в сторону ілюзії.
- Ой, знову..., - руда дівчинка затиснула рота долонею, а потім почала щось швидко шепотіти махаючи руками.
- Щось не так? Що це за утворення таке в ілюзії?, - нервово запитала Вікторія.
- Вона створила мініатюрну чорну діру і та почала притягувати магію оточуючих елементів ілюзії, - відповів статний блондин, який зайшов до класу і, направивши руки в сторону туманності, розвіяв всі ілюзії в кабінеті. - Ще хвилина і вона б набрала достатньо сили, щоб повністю стати матеріальною. Ви мусили б знати про небезпеку створення ілюзій, які можуть поглинати енергію.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Легенди Зими. Криве дзеркало казок
Fantastique*Короткі містичні історії, що показують особистісні та соціальні проблеми через призму відомих з дитинства казок* Книга-2 з серії -Коло Року- (літературні смаколики до зимових свят і Йолю зокрема) Світ магії та інфернальних сутностей тісно перепліта...