BoŞ

20 2 1
                                    

Siz hiç acınızı uyuşturmak için gecenin ayazında üzerinizde ne olduğunu umursamadan,sadece iyi hissetmek için gökyüzüne sarıldınız mı?

Hani olur ya dalgaların her seferinde deli gibi karaya çarpması ve sonrasında hiç bir şey olmamış gibi ileri,geri,ileri,geri... sanırım dalgalar hayatımız boyunca yediğimiz en iyi kazıklar,kara ise; biziz...her seferinde denizin hırçın dalgalarını yeriz hiç etkilenmeyiz ama her vuruşunda senden bir parça alır ve biz... her kazığın sonunda içimiz daha da boş ve daha da hissiz...

Sanırım benim için hissizliğin en iyi tanımı...

Her dalgada daha da yorgun ve hissizim. Bunu göstermemek icin ise gülümsememle kapatiyorum sanirim en yorucu ise gülümsemek.

Neden bu kadar zor? neden böyle çaresizim? neden tam güvendim,hayal kırıklarım bitti,hissetmek için güzel bir gün derken neden sadece en ufak bi söz ve davranış hepsini yerle bir ediyor.

Çaresiz kaldığımda nedense...boş hissediyorum,uzun ve soluksuz bi boşluk.

Bazen en büyük korkularımdan biri hep boş ve hissiz olucağımdır.
Boş hayatlar ve bos hayaller bende fazladan boş hayaller çok almak istersen sormanıza gerek yok incitmeniz yeter karalamaniz yeter.
Etrafım kalabalık olabilir ama ben bu kalabalığın içinde ki "YALNIZ " kızım. Bir sürü sahte gülümsemeler ve yalanlar artık hazımsızlık yapmaya başladı kusmam şart! Hayalleri olan tatlı bi kız olmak ne hoş hayallerinde mutlular,huzurlular ve dertsizler bu zamana kadar kendime sorduğum en sacma sorulardan biri "Neden tam mutluyken herşey bi anda boklaşıyor? ", "Mutsuzken neden mutsuz olduğumuzu ve bok bi psikolojide oldugumuzu söyleyemiyoruz? " bla bla bla daha var aslında ama bu çıkmaz sokağa sürükleyen nadir sorular. Aslında daha sonra boş veriyorum nede olsa bunun cevabını verebilecek birileri yok.!

Kimse tarafından anlaşılması zor (!?) İnsanları anlamak çok farklı bi duygu. Aslında anlaşılabilirler ama zorlaştiran anlamak istemeyenler öyle insanlarla çokkez konuştum ve dünyada ki en huzurlu insanlar aslında ^_^ bunu söylemek istedim çünkü iyiki varlar.

Benim DünyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin