sürü psikolojisi...

210 5 0
                                    

Sadece bu benim olamayan dünyaya ait olmak istiyorum,sadece çabalıyorum herkes gibi normal ve sürüye uyma potansiyeliyle dolup taşan bi gençik istiyorum...ama bu olmayan potansiyel malesef yok, kensinlikle yalnızım veya ezik biriyim demiyorum,sadece...farklı biriyim...bu zihinsel veya bedensel olarak değil,ruhsal olarak farklıyım ve bunu seviyorum farklı olmak aslında çok küçük yaşlarda beni ben yapan şeyler olduğunu anladım ve benimsedim gerçekten kim olduğumu uzun bir süre önce anladım ve benimsedim

Kimse yada kimseler gibi yaşamaya çalışmak emin olun bana zorla korku trenine bindirmeleri gibi bazen olmayınca olmuyor demek gerekiyor her ne kadar istemessek ve başarmaya çalışsak bile bu benim dünyam ve ben buyum demek en iyisi... sürü psikolojisine gelmek gerekirse,gerektiğinde uymak başımıza büyük yalnızlık ve pişmanlık deliği açar her zaman sürüye uymak bizim gibiler değil bizim gibilerden kastım benim dünyam... diyenler için başkası bi adam öldürse sürü psikolojisi ya hani bizde uymak zorundamıyız tabiki de HAYIR!  yada kızlar veya erkekler moda dediğimiz yada yeni yeni icad edilen kurallara uyarak yaşamak ve bizimde yapamak zorunda olduğumuz yada şöyle demeliyim ki yapmak zorunda hissedildiğimizde işte o an sende o sürü psikolojisindesin.

Şunu söylemem gerekirse kesinlikle sürü psikolojisine uymayın  demiyorum sadece...sen! kimsen o ol! öyle yaşa ! 

hayatlarımız zor olabilir veya gerçekten hayat dediğimiz şeyin olmadığını sadece hayat senin evin,yatağının olduğuna inanırsın HAYAT sadece bize bahşedilen ve bizim hayatımız neyse bize ne gösteriyorsa öyle yaşamak,kendin ol! herzaman derim ama en önemlisi ise hayatını kaçarak yaşama! eğer kaçarak yaşanırsa...sonuçlarını kalbin çeker yani otomatikmen sen ve kalbin...

aslında yalnızlığın en güzel tanımı ^ vücud bulan her ruh yalnızdır^ ilk de duyduğum zaman...biz gerçekten en  başından beri yalnızmışız derim ama yalnızlık hele ki fazla yalnızlık iyi değildir şuan Benim Dünyamı yazarken yalnızlık hissi duyduğumu söyleyebilirim bu en başında bize verilmiş olduğu bir özellik fazla yalnızlık bize zarar veren bir darbe ya da zehir o darbeyi aldığınız zaman desteksiz kalkmak imakansız ya da o zehiri içtiğin zaman iyileşmek için o panzerihi yalnız içebilmek yada bulmak İMKANSIZ!,huzur bulmak yalnızlık anlamına gelmez ya da yalnız olmak...huzurlu olduğun anlamına gelmez...

     Yıldızlara bakma, yıldız ol!

Benim DünyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin