Gerçekler...

46 2 0
                                    

Bu aralar çok gerçeklerden bahsettigimi biliyorum ama bu bahsediceğim gerçekler benim gerceklerim...bazen samimi hissetiğin  zamanlarda paylaşmak istersin  o an gercekler dedigimiz benim gerçeklerim hayal dünyamda oluşur ve toparlanır...bugün gercekten bir şeyi çok iyi öğrendim...her zaman desteğe ve sevgiye ihtiyacim olduğunu  anladım.
Başkalarindan beklediğimiz ilgiyi asılda o ilgiye ihtiyacımız yoktur sadece bir kac destekliyici söz okadar çok şeyi değistirir ki...gerceklerimizi yüzümüze vurmak acı...ama bi okadar rahatlatıcı,  ortada bir gerçek var! Ama...sadece uygudurğumuz gereksiz bi ton yalana uyuluyor  gerçekten sinir bozucu bir durum.
Bu yalanlar ve bir ton gereksiz çöp yığını gibi birikmis bu sözler ve laflar gerçekten...ne?  Yani niçin?  Neden?  Tamam belki bu tonlarca sözler ve laflar sana geri olarak acı, hırs ve öfke verebilir eğer sakinsen ve mantiklı düsünmek varken...gercekler...zor.
Bazen bizi anlamadiklarini farkederiz ya da taa en basindan bunu biliriz ve gormezden gelip kisaca cevaplar veririz açiklama yapmak gercekten sıkıcı bir durum yani farkli dusunenler icin.
Ben herzaman farkli düsünen biriydim her seyi farkli düsünüp farkli cevaplar bulurdum farklilik iyiydir farkliyken digerlerine oranla daha zeki olduğumuzu hissederiz ama bazen...hic olmadik bir zamanda olmadik ve...ters biri olarak taninirsin heyy! Bu dünyanin sonu değil! Sadece farkliyiz ve mantikliyiz ve inan bana farkli olmak cok havali
Her zaman insanlara özel bir sembol yada bir sözle tanınırız ve ya bu söz çok farklı hissetirir ve bu söz yeni başlangıc hissetirir her zaman ki gibi...
       Sana seviyorum...♥

Benim DünyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin