iyisin...geçicek.

35 2 0
                                    

İyi hissetmek...hissetirilmek...teselliler...umut dolu sözcükler...ve dahası gercekten bizi iyi yaparmı? Yani teselliler...gerçekten iyi hissedermiyiz?, gerçekten o umut dolu sözcükler bize bir umut kapası açarmı?
İyi hissetmek, sadece bize kalmiş bişi biz iyi hissetiğimizi söylersek belkide...söylediğimiz yalana uyup onun icerisinde yaşamak en iyisi tıpkı bir ripley sendromu gibi ripley sendromu; kendi tarafından uydurulan yalana göre yasayip inanilmasi ve hiç bir suçluluk duygusu yoktur. Belkide bizde iyi olduğumuzu söyleyip öyle hissetmeliyiz ona  göre yaşamaliyiz ama kesinlikle bu bir yalana dayali bir teselli.
Hep birilerine ihtiyac duyariz bu insanin yapisinda bulunan bir özellik sürekli o yanimizda olsun bizi korusun, kollasin, sahiplensin ve bir sürü hayalleri süsleyen dizileri anımsatmayan biri olmasini isteriz bu güzel ve yüzleri gülümseten şeyler yanımizda birinin olması benim asıl düsünceme dayalı olarak yanimızda birinin olmsi güzel herzaman ki gibi deli oldugumu dusune bilirsiniz ama...iki insanin birbirlerine duyulan ihtiyac her zaman zarar verir ve surekli bi kargasaya sebeb olur bugun yasadigim olaydan sonra bir hata işlendikten sonra artik yalnis yaptigini ve hata yapitigina inanilir asil yaptigimiz tek sey tecrübe edinebilmek.
Hep birileerini tesseli ederiz, iyisin deriz peki tek merak ettigim bir soru var gerçekten asil sen iyimisin?  Yani sen gerçekten geçicegine inaniyormusun?
Bu soru bana hiç bir zaman gelmedi ^_^ merak ettme iyim olmak zorundayim sana tek verebilecegim tavsiye kesinlikle iyi olmassan bile iyim deme! Kesinlikle bunu yapma! Kendini kandirarak etrafina zarar veririsin etrafina zarar verdikce yalnız kalirisin yalniz kaldikca...kisacasi kafayi yersin yalnizlik sanildigi kadar iyi degil huzurlu degil.
  Kendine söz ver!her zaman iyi oldugunu söylemiceksin bırak...bazen iyi olmadigini söylemek iyi oldugunu söyleyip kontrol altina alicagin hayatindan daha kolay olucak ve geçicek iyisin...geçicek ^_^

Benim DünyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin