Bölüm:3

190 185 225
                                    

Seda'nın bu halini ikimizin de yüzünde büyük bir gülümseme oldu. Onun bu kadar mutlu olacağını tahmin etmediğim için bir an ne yapacağımı bilmedim.

"Bu kadar mutlu olacağını tahmin etmediğim için bu durum beni çok şaşırttı ve ne yapacağımı bilmedim."

Benim bu sözlerimden sonra yüzüme boş boş kalıp dururken neden bu şekilde baktığını düşünüp durdum. Daha sonra hemen söze girdi.

"Nasıl tahmin etmiyorsun anlamıyorum. Bu zamana kadar beni tanıyamadın mı? Senden böyle bir şeyi hiç beklemezdim. Biliyor musun beni hayal kırıklığına uğrattın."

Onun bu sözlerinden sonra Barış önce bana daha sonra Seda'ya bakıp güldü. Ciddi durmaya çalışsam da istediğim kadar başarılı olamadım ardından bende güldüm. Bizim güldüğümüzü görünce Seda'nın yüzü asıldı. Neden güldüğümüzü anlamaya çalışır gibi görünüyordu.

"Neden gülüyorsunuz? Komik olan bir şey mi var, varsa bana da söyleyinde bende güleyim. Ben burada sizin adınıza seviniyorum, sizin yaptığınıza bakın. Ben burada gülecek bir şey göremiyorum."

Seda'nın bize bu yüzden küs olduğunu düşünmek bile istemiyorum ama onun bu halini de görünce küs olduğunu fark etmemek elde değildi. Bu kadar alıngan bir insan olduğunu bilmiyordum. En yakın arkadaşımı tanıdığımı sanıyordum. Barış'nın yüzüne baktığımda onun da en az benim kadar şaşırdığını gördüm.

"Siz ikiniz benimle dalga mı geçiyorsunuz?" Onun bu sözünden sonra Barış ile birbirimize bakıp durduk. Neden böyle bir şey söylediğini anlamaya çalıştık ama o kadar da kolay olmuyordu.

"Kuzen neden böyle bir şey dediğini anlamadık. Lütfen buna bir son ver olur mu? Bu güzel günü bozmasak ne olur sanki?"

Barış'nın sözlerinden sonra yüzünde büyük bir gülümseme oldu. Sanki bu anı bekliyormuş gibi bir hali vardı. Nasıl bir anda ruh hali değişiyor anlamakla güçlük çekiyorum. Bu kadarının fazla olduğunu söylemek üzereyken Seda hemen söze girdi.

"Ay evet doğru söylüyorsun. Neyse hadi bir yerlere gidelim ve birlikte bir şeyler yapalım olur mu? Uzun zamandır bu anı bekliyordum. Onun için çok mutluyum. "

Bu kadar hızlı değişimden adeta başım dönüyor ve Seda az önceki olaylar yaşanmamış gibi tepki verince biz neler olduğunu anlamaya çalıştık. Onun bizim ile dalga geçtiğine karar verdim.

"Senin de hızına yetişemiyoruz. Nasıl bu kadar hızlı geçiş yapıyorsun? Az önce biz ne yaşadık? Seda bazen seni tanımadığımı düşünüyorum. Gün geçtikçe beni şaşırtıyorsun."

Benim bu sözlerinden sonra sessiz kalmayı tercih etti. Halbuki ben bir şeyler söylemesini bekliyordum. Son zamanlarda onun değiştiğini düşünüyorum. Barış ile bizi bir araya getirdikten sonra garip davranmaya başladı.

"Neyse artık bunu konuşmayalım ve birlikte zaman geçireceğiz bir yere gidelim. "

Seda bir şey demeden öylece önümüzden giderken Barış ile birlikte arasından bakmak zorunda kaldık. Onun bu değişimlerinden sonra ne yapacağımızı bilmez bir halde arkasından gittik.

"Barış, bazen onu tanımadığımı düşünüyorum. Az önce biz ne yaşadık ve şu an neler yaşıyoruz. Ben bundan hiçbir şey anlamadım. Peki sen bir şey anladın mı?"

Barış'nın bu sözlerinden sonra kafamı kaldırıp gözlerinin içine baktım. O da benim kadar şaşırmış görünüyordu. Seda ise çoktan bizim yanımızdan uzaklaşmıştı.

"Ben de senin gibi bir şey anlamadım. Nasıl olsa neler olduğunu anlarız. Neyse bir an evvel arkasından gidelim. Yoksa bize yine tavır alır."

Onun bu sözlerinden sonra Seda'nın bize tavır alacağını düşünce koşar adımlarla ona yetişmeye çalıştım. Benim bu halimden sonra Barış gülüyordu.

Aşk Sefası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin