Bölüm:4

132 121 126
                                    

Seda ile Barış'nın arasında kalacağımı hiç düşünmemiştim. Seda ile baş başa konuşmanın daha iyi olacağına karar verince hemen onun yanına gittim. Barış'ta benim ile birlikte gelmek istedi ama onunla yanlız konuşmam lazım dediğim de kısa bir süre yüzüme baktı ardından tamam anlamında başını saldı.

"Seda seninle bir şey konuşmam lazım." dediğim zaman hemen bana dönüp baktığında hızlıca yanına oturdum. "Neden böyle tepki verdin merak ediyorum." Seda önce bana ardından uzakta bizi izleyen Barış'a baktı.

"Ben daha önce buraya Barış'nın en yakın arkadaşı Mert ile geldiğim için ona bir şey söylemek istemedim."

Onun bu sözlerinden sonra hızlıca arkaya dönüp Barış'nın ne yaptığına baktım. Hâlâ aynı yerinde durup bize bakıyordu. Bir an geldi de bizi duydu mu diye düşündüm.

"Barış'tan korkuyor musun? Yani ona kötü bir şey mi yapar? Onu tamam olarak tanımadığım için nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum."

Barış'ı daha tanımadığım için nasıl bir tepki vereceğinmi bilemedim. Önyargılı bir düşüncem olmasın diye Seda'dan bir şeyler öğrenmenin daha iyi olduğuna karar verdim. Seda'nın kimseden korkmadığını bildiğim için bu beni çok şaşırttı.

"Hayır ondan korkuyorum ama Mert çekiniyor. En yakın arkadaşının kuzeni olunca nasıl söyleyeceğini bilemiyor. Ona söyleyeyim dedim ama Barış'nın ne tepki vereceğini düşünüp duruyor."

Biz konuşurken bizi dinliyor mu diye arkaya dönüp baktığımda Barış'nın a
aynı yerde olduğunu fark edince derin bir nefes aldım. Seda'nın yüzüne dikkatli bir şekilde bakıp hemen söze girdim.

"Neden tepki vereceğini düşünüyor? Barış böyle bir insan mı? Beni sakın yanlış anlama ben onu daha tanımadığım için böyle soruyorum. İleride onun nasıl bir insan olduğunu öğrenmiş olurum."

Onun nasıl bir insan olduğunu zamanla öğreneceğim ama yinede bir şeyler öğrenmeye çalışıyorum. Bunun doğru bir şey olup olmadığını ise hiç bilmiyorum ama içimden ne geliyorsa onu yapıyorum.

"Böyle bir insan olsa seninle onu tanıştırır mıyım? O gerçekte çok iyi bir insan, Mert kendi kendine kuruntu yapıyor. Bu durum beni de çok rahatsız ediyor ama elimden bir şey gelmiyor. Onu ikna edemedim."

Seda'nın yüzüne bakınca bundan ne kadar rahatsız olduğu belli oluyordu. En yakın arkadaşıma yardım etmenin iyi olacağına düşündüm ama önce hâlâ görüşüp görüşüp görüşmediklerini öğrenmem gerektiğine karar verdim.

"Hâlâ görüşüyor musunuz?" Dediğim de yüzünde büyük bir gülümseme oldu. Böylelikle sorduğum sorunun cevabını almış oldum. "Yüzüne bakınca anlaşılıyor zaten. Peki bunu bana daha önce neden söylemedin? Bana güvenmiyorsun?" Onun bana bunu daha önce neden söylemediğini düşünüp durdum. Diğer sevgilileri ile buraya geldi sanıyordum.

"Barış ile konuşmamı ister misin? Bir sorun var mı diye endişe ediyordu. Böylelikle seni de bu dertten kurtarmış olurum. Tabi sende istersen."

Bu sözlerimden sonra yüzündeki gülümseme daha da büyüdü. Onun bu halini görünce benim de yüzümde büyük bir gülümseme oldu. Bunun onu ne kadar mutlu ettiği her halinden belli oluyordu.

"Peki Mert'e bir şey yapmaz değil mi? Ben sadece emin olmak istiyorum. Malum henüz tanıştık onunla ilgili bir şey bilmediğim için soruyorum."

Barış'a her şeyi anlatacağım ama yine de emin olmak istedim. Seda'nın yüzüne baktığımda emin göründüğünü görünce yavaşça oturduğum yerden kalktım. Benimle birlikte Seda'da oturduğu yerden kalkıp yanıma geldi.

Aşk Sefası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin