התמונה למעלה זה רוי ( הבוס)
קריאה נעימה❤____________________
אחרי שקט קצר היא אמרה "איך אני חוזרת הביתה ומה להגיד להורים שלי? "
לא חשבתי על זה.
"אני אחזיר אותך לבית שלך. ""אוקיי. "
" תגידי להורים שלך שהיית חייבת להתנתק מהכל וישנת בהר ולקחת אוהל וסק שינה. אני אביא לך אותם כדי שזה לא יהיה חשוד. "
"סבבה, תודה.. "***
נקודת מבט אנה:
" מתי אתה מחזיר אותי? " אין סיכוי שאני נשארת פה עוד דקה אחת מיותרת.
"עכשיו, יש לך דברים שנשארו בחדר שאת רוצה לקחת? " ממתי אכפת לו?
"לא, הכל עליי. "נזכרתי במה שאני לובשת. "תגיד."
"מה? "
"אתה בחרת את מה שקיבלתי ללבוש אתמול? " אמרתי בזלזול קל .
"כן, זה מה שרציתי שתלבשי אז זה מה שאת לובשת . "
הרמתי את הגבות והסתכלתי עליו במבט של 'סליחהה' ."בואי" הוא תפס לי ביד קצת יותר בעדינות מאתמול ומשך אותי שאני אלך איתו.
"חשבתי שהבהרתי שאני לא בורחת " קצת גלגלתי עיניים. אני באמת לא מבינה מה עובר עליו."בסדר" אמר ושחרר לי את היד.
"זה ממש כאב, ואתמול זה ממש ממש כאב. " אמרתי לו כדי שיפסיק לתמיד.הוא מתעלם ממני. זה מרגיש כאילו עשיתי לו משהו.
כאילו אנחנו שתי חברות שרבנו והיא פגועה ממני."הכל בסדר ? זה מרגיש כאילו עשיתי לך משהו. " אמרתי לו וקצת דאגה נשמעה בקולי.
" למה שמשהו יהיה לא בסדר? " אמר בכעס.
נקודת מבט רוי :
"זה ממש כאב, ואתמול זה ממש ממש כאב. " אני הכאבתי לה. לא נורא היא תתמודד עם זה. שתגיד תודה שלא יריתי בה. "בסדר"."הכל בסדר ? זה מרגיש כאילו עשיתי לך משהו. "
"למה שמשהו יהיה לא בסדר? " אני לא מבין אותה, היא בכח רוצה שאני יחטוף אותה ליותר זמן ?!!?אני מחזיק את עצמי לא להתפוצץ עלייה. אני לא רוצה שהיא תראה אותי ככה.
כוס אמק למה אני לא רוצה שהיא תראה אותי ככה?
אני חייב שהיא תראה את זה.רק ככה היא תדע להפסיק לדבר איתי כאילו אני אחד החברים שלה. ככה היא תבין יחסי כוחות.
נתתי לה סטירה חזקה על הלחי.
" תסתמי כבר!!! "
" אני לא פאקינג חבר שלך!!! אל תדברי אליי ככה אף פעם! את מבינה!?!!"
"ומי את חושבת שאת שאת מעזה בכלל לדבר איתי, אהה!!? אני יכולתי לפוצץ לך את המוח כל כך הרבה פעמים ואני לא!!! אז תסתמי את הפה שלך לפני שאני יתחרט על כל הפעמים שויתרתי לך!!! "צרחתי עליה בקול הכי מאיים שלי.
היא נפלה לרצפה מהמכה שהבאתי לה . היא כמעט חסמה את הסתירה שלי, אבל אני יותר מהיר מזה.היא מתחילה לבכות. זה קצת עצוב. אני מזייף קצת את הכעס שלי כדי שתלמד איך מתנהגים איתי.
" אל תבכי! " אמרתי לה כאילו אני מאיים וכועס עליה.
היא קמה מהרצפה והיא הפסיקה לבכות. הפרצוף שלה היה אדיש. איזה מוזרה.
YOU ARE READING
על ראש ההר
Romanceאנה בכיתה יב. היא צינית לוחמנית אמיצה וממש אבל ממש אוהבת את הטבע. רוי הוא בין האנשים המסוכנים ביותר באסיה אירופה ואמריקה. הוא רצח והתעלל בכל כך הרבה אנשים ועל הטעויות הכי קטנות. אין לא רגש. ובטח שהוא לא יכול לאהוב מישהי. אבל יש בה משהו שהוא עוד לא...