הסתובבתי במהירות לכיוון החוף, לא ראיתי את הבנות אבל ראיתי אותו בוהה בי כשהוא יושב על החוף.
מבטינו הצטלב, הרגשתי את הדמעות עולות לי, אני אפילו לא יודעת למה.
ואז באותה שנייה שבהינו אחד בשנייה הוא קם ועמד.***
נקודת מבט רוי:
גיחחתי.
היא מנסה להתחבא ממני.
היא חושבת שאני לא יודע. חמודה.אנה, מה את גורמת לי לעשות. אני פה כבר כמה שעות. רק מחכה לדבר איתך. אבל עם לא תשתפי איתי פעולה זה יהיה לא טוב.
החברות שלה לא איתה, ביקשתי מהאנשים שלי להעלים אותן לכמה שעות. הן יחשבו שהן נרדמו.
אנה כבר פאקינג שעה במים והיא בקושי זזה .
כוס עמק אנה מה את רוצה ממני?!?אחרי המון זמן שהיא הלכה לצד אחד, לצד שני, סידרה את השיער שלה והחזירה אותו היא סוף סוף הסתובבה.
טוב אני רואה שהיא לא הולכת לבוא אליי ולדבר איתי. אז אני אלך אלייה. היא כנראה פוחדת ממני.
כל הזמן הזה היינו בקשר עין. קמתי וראיתי אותה ממש ממש נלחצת.
אבל רק קמתי.היא התחילה לשחות לכיוון הרחוק ממני בפאניקה.
אוי אנה. חבל.
בלי לחשוב פעמיים רצתי לכיוון המים ונכנסתי אליהם. ואו היא כנראה ממש ממש פוחדת ממני.
שחיתי אחריה. אין לה סיכוי מולי. אחרי בערך דקה אחת אני מצליח לתפוס לה את היד.
ואני מסובב אותה מהיד באגרסיביות."מה קרה, למה את בורחת ממני ככה? " שאלתי אותה בקול עמוק מאיים ומתחכם.
היא רועדת. ולא בגלל שהמים קרים.
"אני.. תעזוב אותי. " היא גמגמה ונסתה לזייף ביטחון. היא מסתכלת לכל מקום חוץ ממני."תסתכלי עליי" אמרתי לה באותו הטון. אבל לא בצורה מפחידה.
לפתע היא משתחררת ומסתכלת עליי במבט מזלזל ומופתע. " מה זה 'תסתכלי עליי' מה אנחנו זוג שרב!??!? " אמרה בצורה משפילה והיא צוחקת עליי.
"את עוד תלמדי לכבד אותי " היא לא מבינה שאני יכול לחטוף אותה עוד פעם.
היא צוחקת עליי.
"תהיי בשקט עכשיו!! " צעקתי עליה.
היא חזרה לאותו רעד של לחץ והבעה מפוחדת."עכשיו את באה איתי " אמרתי לה.
נקודת מבט אנה:
איזה מצחיק הוא אני לא יכולההה.
למה שהוא יגיד לי משהו כזה.
"תהיי בשקט עכשיו!! "אוי. שכחתי שהוא ממש מפחיד אותי.
"עכשיו את באה איתי "אוי לי. אני לא יכולה לעבור אז זה שוב. ואני מניחה שהוא לא ישחרר אותי מיד.
YOU ARE READING
על ראש ההר
Romanceאנה בכיתה יב. היא צינית לוחמנית אמיצה וממש אבל ממש אוהבת את הטבע. רוי הוא בין האנשים המסוכנים ביותר באסיה אירופה ואמריקה. הוא רצח והתעלל בכל כך הרבה אנשים ועל הטעויות הכי קטנות. אין לא רגש. ובטח שהוא לא יכול לאהוב מישהי. אבל יש בה משהו שהוא עוד לא...