למעלה זה החדר שהם ישנים בו ( חלק מהחדר)
"רגע, מה השעה בכלל" היא הסתכלה על השעון וחזרה אליי. "טוב, רוצה לעשות משהו היום או שאני אשתעמם פה למוות כי אסור לי לזוז? " אמרה בצניות.
"אל תדאגי לגבי זה "
***
נקודת מבט: אנה
אוף.
למה אני פה? ולמה אני משתפת איתו פעולה? מה קורה פה בכלל?טוב. אני מניחה שאני פשוט אשאל אותו. זה מוזר.
"תגיד, למה אני פה ? " אני מבולבלת.
"כי זה מה שאמרתי. " אוקיי אני יכולה לשחק איתך. "אתה רוצה שאני יהיה פה? " שאלתי מתחכמת. הוא הרים גבה."כן, בגלל זה את פה. " אוקיי.
" למה אתה רוצה שאני יהיה פה, איתך? "
"כי את מעניינת אותי. " אוקיי עכשיו אני יותר מבולבלת. WTF."אוקיייי" הוצאתי אוויר בכבדות. "סיימנו כאן?? " הוא מגחך. למה הוא צוחק? זה מצחיק?
"טוב, טוב . תתארגני ובואי לאכול. ותקשיבי לי טוב את באה בלבוש מכבד, עם לא את תקבלי עונש. "
צחקתי צחוק קולני וחזק " מה זה עונש!!אמאלה! " צחקתי עליו. כמעט בכיתי מרוב צחוק. והוא פשוט בהה בי.
הוא לקח לי את הידיים המהירות והצמיד אותי למיטה ככה שאני לא יכולה לזוז. הפסקתי לצחוק כשהבנתי שהוא מעליי.
"אל תצחקי עליי אף פעם. ואל תזלזלו בי. " הוא אמר בקול שמעביר בי צמרמורת."איזה דרמטי.. קצת צחוקים לא יפריעו במקום המשעמם הזה. "
הוא עזר לי לקום מהמיטה.
"פשוט תתלבשי ותבואי לאכול. "
"בסדר, אבל אל תשים לי אוכל בצלחת. אני אוכלת טוב, אני לא צריכה עזרה בזה. "
הוא הסתכל עליי כאילו אמרתי לו משהו משוגע."דיל? " הושטתי לו יד.
"אוקיי" הוא לחצי לי את היד.הוא יצא. נכנסתי לשירותים והתארגנתי כמו כל בוקר. שמתי מכנס גינס קצר וגופייה צמודה עם בטן ארוכה. ( ככה נראה לי כותבים)
והלכתי לשם יחפה. הלכתי ממש ממש לאט. בוחנת הכל. מתכוננת ליום שאני אברח מפה. אני מנסה לבדוק איפה יהיה הכי הרבא סיכוי להצליח לברוח.
אחרי כמה זמן הגעתי לאיפה שאוכלים. סטיב לא הוריד ממני את העניים שלו והוא היה נראה עצבני. כאילו, מאוד עצבני אבל הוא החזיק את עצמו.
"מה? " שאלתי אותו לא מבינה מה לא בסדר איתי. או בעצם איתו.
"אמרתי לך ללבוש משהו מכבד . מה זה!! " הוא כמעט צעק עליי."מה?!? מה לא בסדר עם זה?? " אין לי כח לשיגועים שלו.
"תראי איך את פאקינג נראת!! כמו איזה זונה בשקל!!! "פערתי אי פי. קמתי ממקומי והתחלתי לצעוק.
"איך אתה מעז!! אה!! מה הקטע שלך?!?? אתה תמיד כזה מעפן??? מה?? מהההה?? מה אתה רוצה ממני??! "
YOU ARE READING
על ראש ההר
Romanceאנה בכיתה יב. היא צינית לוחמנית אמיצה וממש אבל ממש אוהבת את הטבע. רוי הוא בין האנשים המסוכנים ביותר באסיה אירופה ואמריקה. הוא רצח והתעלל בכל כך הרבה אנשים ועל הטעויות הכי קטנות. אין לא רגש. ובטח שהוא לא יכול לאהוב מישהי. אבל יש בה משהו שהוא עוד לא...