כלום. נאדה.
וחוץ מזה סטיב כל הזמן משגיח שלא אברח והוא אפילו שומר מחוץ לדלת של השירותי נשים.
הוא חולה נפש.חזרתי כי אין לי ברירה.
הוא שילם והלכנו .***
נקודת מבט אנה:
הנסיעה עברה דיי בשקט.
הוא נהג ואני נמנמתי."עוד כמה זמן מגיעים? " שאלתי אותו בצורה נעימה.
"עוד קצת יותר משעה. " קריר כרגיל.טוב נו. אני פשוט אשתוק, אני לא רוצה לדבר איתו. בכלל. הוא לא מעניין אותי בכלל..
הוא בלתי נסבל. כאילו, מה יש לך ממני??!?! פשוט תשחרר אותי כבר יא אובססיבי.
אני לא יכולה לשמוע ממנו יותר.
הוא חושב שהוא איזה בוס ביץ׳... תתקדםםם!
עם הבושם הגברי הזה והשרירים והקעקועים שלו. הוא הכי מתאמץ בעולם.למרות שזה נראה טבעי עליו, הוא כל כך מתאמץ להיות כמה שיותר גברי וכמה שיותר שולט בהכל.
אבל בתכלס, מי מספר לו שהוא הומו?
כאילו, הוא בתוח גיי. אין סיכוי שלא."את יודעת, היה לי נחמד לאכול איתך. " אמר לי לפתע, בלי שום קשר לכולם.
"אבל מה הקשר?!? אוףףףף " רטנתי.
"למה את עצבנית נסיכה? " מה נסיכה עכשיו, מה!?
"אל תקראו לי ככה" אמא שלך נסיכה יא בן אלף."למה לא? אני יכול, ואת לא תגידי לי שאני לא יכול. " הציב לי עובדה.
"אז הנה, אל תקרא לי ככה יותר. " בן זונה."את נסיכה, ואני סטיב. " שיט. זה טיעון חזק.
"אני... יודע מה, אל תקרא לי בכלל. " אין לי עצבים לדבר איתו.
"את נסיכה, ואני סטיב. עשינו עסק? " שאל." אתה סטיב ואני אנה " אמרתי בקשיחות.
"עם את אנה אז זה מיסטר בשבילך." זונה שכמוהו.
"ומה מחר, דאדי?? נו באמת. " גלגלתי עניים."זה יכול לעבוד. " מתחכם וקורץ לי.
"איכ, תפסיק. פשוט תפסיק. " אני נגעלת ממנו. למרות שעברו בי צמרמורות לא רצוייות, זה עדיין מגעיל אותי. מאוד." איך שתרצי נסיכה " אין לי כח לענות לזה אפילו.הוא כל כך מתיש.
כאילו, סתום את הפההה כברררר. יו, פשוט סתום כבר.בהיתי בחלון ובדרך היפהפיה. לא ישנתי רק נחתי. נמנמתי. ישנתי אבל הייתי ערה. איפה שהו בין לבין.
נקודת מבט רוי:
אני חושב שהיא מנסה לישון. אבל זה עדיף ככה יהיה לנו מספיק זמן להיות בצימר שלנו.
אני חייב להודות, יכול להיות שעדיף היה לטוס.עם היינו טטסים אז לא היה קורה מה שקרה בבוקר.
ואני רוצה למחוק את זה. זה כל כך נוראי מצידי. זה מרגיש מגעיל. אני מרגיש מגעיל.אבל אני אעשה הכל בשביל האמון שלה. ושתרגיש מוגנת ובנוח איתי. כי אחרי הכל, היא תתרגל אליי. אני הולך להיות השגרה המתוקה שלה.
YOU ARE READING
על ראש ההר
Romanceאנה בכיתה יב. היא צינית לוחמנית אמיצה וממש אבל ממש אוהבת את הטבע. רוי הוא בין האנשים המסוכנים ביותר באסיה אירופה ואמריקה. הוא רצח והתעלל בכל כך הרבה אנשים ועל הטעויות הכי קטנות. אין לא רגש. ובטח שהוא לא יכול לאהוב מישהי. אבל יש בה משהו שהוא עוד לא...