שפשוט אצטרך להישאר על תדר נמוך השבוע וגם בכללי החודש .
אני נראה לי אשאר בבית לזמן מה .
איזה מזל שאני גרה במושב ושהנוף שלי מהחלון הוא מאוד יפה וטבעי .***
כעבור שבוע של שעמום אין סופי בבית .
אההה בוקר טוב עולם
כמה כיף פה עם כולם
אולי לא הכל מושלם
אבל מולם אני מלך העולם ....רגע מה השעה בכלל ולמה אני חושבת על חרוזים בבוקר . ווטםאק .
7:30 אוי נו אין לי זמן לאכול בבית .
קמתי והלכתי לשירותים .
״אמאל'ה מה זה הדבר הזה ?!?" אני קוראת בצחוק כשאני מסתכלת על המראה .שתפתי פנים והתארגנתי, התלבשתי,סידרתי את השיער שלי ולקחתי כסף לקפיטריה .
הלכתי לבית הספר והייתי קצת לחוצה וחששתי שהוא יבוא עוד פעם כי הוא יודע איפה אני גרה , אומנם לא בדיוק איפה אני גרה אבל הוא ידועה באיזה מושב אני .
הגעתי לבית הספר ושום דבר לא נראה חשוד . שירה בקפיטריה אני אלך אליה .
״שירהה״ ״אנהה״ ״שירהה״ ״אנהה ״
״מה קורה ?״ ואז שתינו צחקנו .
״מה יש לך עכשיו ?״ שאלה שירה תוך כדי שאנו הולכות לשכבה שלנו .״יש עכשיו שעתיים מתמטיקה !״ אמרתי ביאוש רב . ״אוי ואבוי אנה, אני, אני לא יודעת מה, אני , אני ממש משתפת בצערך זה נורא. זה נורא ואיום שזה קרה לך ! איך את מתגברת על זה ?!?!״ אמרה בציניות מוגזמת .
״סתמי פה שלך ״ אמרתי במבטא רוסי כי היא רוסייה . היא צקצקה ונתנה לי סטירה חלשה על הלחי .
״יאללה יאללה בואי כבר ״ אמרתי לה הלכנו לכיתה .
השיעור היה סבבה ובהפסקה הלכתי למקום הקבוע , בדרך לשם ראיתי אנשים שנראים כן האנשים מההר .
פאק לא .
אין לי כח לזה .רצתי לשירותים הקרובים ופשוט חיכיתי שם .
לאחר זמן מה התחיל להחשיך . השעה כבר שש וחצי בערב . יצאתי מהשירותים והלכתי הביתה .
כמובן שנעול. טיפסתי על השער והמשכתי לבית שלי .
נכנסי לבית ,אכלתי והתקלחתי .אני רוצה לראות טלוויזיה .
שמתי סרט ולאחר שנגמר הלכתי לישון .///בוקר///
קמתי .
איככככ איזה עולם רע.
אולי אני אשאר היום בבית ?
כדאי שאני אבדוק מה יש היום .יששששש
יש היום רק דברים לא חשובים . אמן .
יאללה יוצאים היום !לקחתי את הטלפון והתקשרתי לאיב,
״איבבבב, בואי ניסע לקניון היום במקום ללכת לבית הספר !!!״ פליז שהיא תזרום .
YOU ARE READING
על ראש ההר
Romansaאנה בכיתה יב. היא צינית לוחמנית אמיצה וממש אבל ממש אוהבת את הטבע. רוי הוא בין האנשים המסוכנים ביותר באסיה אירופה ואמריקה. הוא רצח והתעלל בכל כך הרבה אנשים ועל הטעויות הכי קטנות. אין לא רגש. ובטח שהוא לא יכול לאהוב מישהי. אבל יש בה משהו שהוא עוד לא...