פרק 18

304 17 7
                                    

כאילו שהיא יכולה לנתח ולדעת מה קרה לבן אדם בחיים, היא בוחנת הרבה אבל היא מנתחת אותך ולא שוֹפטת אותך .

אני רוצה להכיר אותה .

***
נקודת מַבַט אָנה:
הציפורים מצייצות,
והשעון המעורר המעצבן והרועש צווח לי באוזניים .

התמתחתי במיטה וקמתי .
כיביתי את השעון המרושע , ואווו כמה שאני רוצה לנפץ אותו על הקיר !

שטפתי פנים והתלבשתי .
לבשתי גופיה עם שרוולים עבים וג׳ינס קצר.

התאפרתי קצת ויצאתי לבית הספר .
כל הדרך שמעתי בלופים את השיר החדש haven של נייל .

כשהגעתי כבר יכולתי לראות את המורה בדרך לכיתה, ואי איזה מזל שהגעתי בול בזמן..

״בוקר אור לכל המכוערות שיושבות פה .״ אמרתי לחברות שלי שישבו ביחד .
״מה קורה, בדיוק שיברנו על המבחן ואייי אני מקווה שילך לי טוב״ אמרה ליב.

״איזה מבחן? יש היום מבחן ?״ למה אני כל הזמן שוכחת מבחנים ??
״באזרחות״
״אההההה סבבה אני טובה בחומר באזרחות.

דקה יש לו משקל גדול על הבגרות ?״ אמן שלא אני אולי טובה בחומר אבל לא התכוננתי ואני לא יכולה לדעת בוודאות על מה זה .
״לא נראה לי, זה בוחן היא סתם קוראת לזה מבחן בשביל שנתכונן יותר״ אמרה וגלגלה עניים בחיוך על המורה המגושמת שלנו לאזרחות .

מיד לאחר מכן המורה נכנסה והתחלנו ללמוד .

סוף סוף הגיע ההפסקה הגדולה, שלוש שעות מתמטיקה זה על גבול העינוי .

״תגידו רוצות להיפגש היום אחר הצהריים ? אפשר אולי ללמוד ביחד למבחן ״ שאלתי את הבנות בעודנו הולכות לקפיטריה לקנות אוכל.

״אני לא יכולה היום יש לי שיעור ספרדית..״ אמרה בטון מתוסכל .
״כן האמת שגם אני לא יכולה היום״ אוף למה אף אחת לא יכולה .
״אין לי היום כלום אבל כשאני חוזרת הבייתה אני הולכת לישון ״ אני מבינה אותה , אם הייתי יכולה להירדם תוך דקה הייתי ישנה כל היום .

בסוף היום חזרתי לביתי בדרך הרגילה, הכל נראה רגיל פשוט משהו הרגיש לי מוזר .
זה כנראה בגלל כל העבודות והמבחנים החשובים ואני בכלל לא לומדת בבית.

זה כנראה הידיעה שכאשר אני אגיע לביתי אני אצתרך לשבת וללמודדדד !
איכ .

**נקודת מבט רוי**
עכשיו השעה שלוש, זה אומר שהיא אמורה להגיע לביתה בזמן הקרוב . יכול להיות עכשיו ויכול להיות עוד שעתיים .

ישבתי וחיכיתי ברכב שלי שחנה בכניסה למושב, חושב למה בעצם אני עושה את זה ושזה אולי שטותי ושזה כנראה סתם יגרום לה לשנוא אותי יותר במקום שאוכל להכיר אותה וללמוד אותה .

15:40 קיבלתי בקשר שרואים אותה עכשיו בדרך לביתה ועוקבים אחריה מרחוק . ״ברגע שהיא תיכנס לביתה נשלח לך מיקום מדוייק ״ אמר לי.

על ראש ההר Where stories live. Discover now